Comunicació empresarial
Mascarillas Béjar aposta pel Push Play Festival col·laborant amb la seva protecció
L’empresa de tèxtil sanitari aportarà les seves mascaretes FFP2 durant tot l’esdeveniment
La companyia, que ha demostrat la seva capacitat d’encarar una situació tan complicada com ha sigut i està sent la pandèmia Covid a Espanya i al món, ha col·laborat en innombrables esdeveniments relacionats amb la cultura des que es va inaugurar la primera edició de MBFWM després del període de confinament.
«Creiem que la cultura, i en particular la música, i els esdeveniments són ara vitals per al nostre país, per a Madrid i per a Espanya. I per això, la nostra empresa vol ser part d’aquesta nova etapa de la tornada a la normalitat i les grans cites de música, cultura, moda, art, teatre o gastronomia» ha manifestat Francisco Sans, CEO de Mascarillas Béjar i ICW Holding.
El Festival Push Play, dirigit per Vayalio Producciones, Belén Polanco, Marta Polanco i Laura Oliver, és una cita indispensable per a aquest estiu, amb la cartellera més atractiva que es pot donar cita en un lloc únic com és l’hipòdrom de Madrid. I conjuga els concerts de Seguridad Social, La Mari de Chambao, India Martinez, La Oreja de Van Gogh, OBK o Bonnie Tyler, amb una gran oferta gastronòmica de ‘foodtrucks’ i córners ‘delikatessen’ que el converteixen en una cita indispensable i molt atractiva de l’estiu a Espanya a la ciutat de Madrid.
- Smart City Expo Regenerar la zona nord de l’Hospitalet costarà 350 milions
- Conseqüències del temporal Les alertes seran "menys invasives" per a casos sense risc imminent
- Pluges torrencials El temporal descarrega amb força a Catalunya: carreteres i línies de tren tallades i mig centenar de vols cancel·lats
- Barcelona, protagonista Porta i Bermúdez, renovadors de la marca BCN
- Les obres del Camp Nou sumen 2 milions d’euros en multes
