NOVA ECONOMIA
Coria acollirà un fòrum únic d'emprenedoria i inversió
El fòrum compta amb el recolzament i col·laboració de Zeta Ventures com a aliat 'media partner'

coria-business-market
El viver d’empreses de Coria del Río és el lloc triat per acollir la primera edició del Coria Business Market, el 27 de setembreque ve. Es tracta d’un fòrum que té un triple objectiue, d’una banda, l’impuls del teixit emprenedor i empresarial de la localitat a través de la captació d’inversions i finançament extern que afavoreixi els processos de desenvolupament, en segon lloc, impulsar l’emprenedoria com a eix de creació d’ocupació a Coria del Río i, en tercer lloc, la captació i atracció a la localitat d’aquelles iniciatives emprenedores i de talent de la província de Sevilla o d’Andalusia que vulguin desenvolupar un projecte amb les facilitats que, des de l’ajuntament de la localitat, ofereixen a través d’aquest tipus d’accions i d’espais dedicats.
El Business Market comptarà amb la presència de destacats professionals en l’àmbit de l’emprenedoria, el lideratge empresarial i la inversió com l’inversor i membre de l’IEBS Venture Lab Roberto Touza, responsable d’operacions de Startupxplore –la comunitat europea més gran d’inversors Karel Escobar– o el coach empresarial Francisco Javier Mata, entre d’altres.
Contactes amb inversors
Els assistents a l’esdeveniment tindran l’oportunitat no només de millorar els coneixements en matèria de desenvolupament empresarial i recerca de finançament, sinó també de participar en l’espai de networking d’una ronda de contactes amb inversors, xarxes de business angels i ventures capital, on podran presentar els seus projectes d’emprenedoria, desenvolupament empresarial o intraemprenedoria. Es pot assenyalar que en aquest speed networking es comptarà amb la presència de firmes com Tartessos Ventures, de l’Associació Andalusa de Business Angels, la xarxa d’inversors Big Ban Angels o Startup Advanced, entre d’altres.
Notícies relacionadesDe la mateixa manera, el fòrum té com a objectiu destacar la importància del Viver d’Empreses de Coria del Río, un espai que a partir de la celebració d’aquest esdeveniment estarà a disposició de qualsevol empresa, ‘start-up’ o projecte d’emprenedoria que desitgi iniciar la seva activitat a través de la seva obertura de seu al municipi.
La inscripció al Business Market és totalment gratuïta.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán
- Les gravacions del cas Koldo Koldo García va oferir al cap de la Policia Nacional avions d’Air Europa per deportar migrants magribins durant la covid
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032
- Criança Carlos González, pediatre: "Moltes vegades quan el teu fill plora no vol ni joguines ni dolços, demana la teva presència i el teu afecte"
- Entendre-hi més Aeroports: l’hora de l’enlairament