caiguda i cops
Alaphilippe abandona la Volta al País Basc
El ciclista francès no presenta fractures, però decideix no arriscar pensant en la cita a les Ardenes

alaphilippe
Julian Alaphilippe, potser la gran atracció en aquest inici de temporada ciclista, ha decidit no prendre la sortida en la quarta etapa de la Volta al País Basc després de la caiguda que va patir dimecres a sis quilòmetres de la meta, en què també es van veure afectats diversos corredors com araGeraint Thomas, Jonathan Castroviejo, Michal Kwiatkowski, Enric Mas i Omar Fraile.
El corredor francès que aquest any, entre altres carreres o etapes, ha guanyat la Milà-San Remo, no ha volgut arriscar de cara a les clàssiques de les Ardenes, sobretot la Lieja-Bastogne-Lieja, que vol guanyar, per la qual cosa ha decidit deixar la volta basca, després de guanyar dimarts la segona etapa de la prova.
Notícies relacionades🚴💥 ¡¡UFF!! Caída muy dura con nombres importantes involucrados: Alaphilippe, Geraint Thomas, Enric Mas...#Itzulia
— Eurosport.es (@Eurosport_ES) 10 de abril de 2019
Sigue la @ehitzulia en @Eurosport_ES y https://t.co/fLW7LTy0zL pic.twitter.com/NUQTyCm5B2
El guanyador del Tour, Geraint Thomas, segueix en la Volta al País Basc. Al contrari d’Alaphilippe, fins ara, la seva temporada és bastant irregular. El seu company a l’Sky Castroviejova ser dels més perjudicats en la caiguda i va haver de ser conduït a un hospital, on se li van diagnosticar fractures a la clavícula dreta, en una costella, al canell esquerre i en una vèrtebra.
Maximilian Schachmann, un altre dels atractius de l’any ciclista, és el líder de la cursa després de guanyar dues de les tres etapes disputades fins ara. La volta basca finalitza aquest dissabte, un dia abans de disputar-se la París-Roubaix.
- Fugida salarial del 0,5% Els funcionaris de la Generalitat no cobraran fins a l’octubre la paga de fins a 625 euros pels retards pendents
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Xarxes El nen de "la tranquil·litat" a les piscines de Terol parla 13 anys després: "Un dia vaig arribar amb el pit enfonsat i un ull morat a casa"
- Tribunals "Me l’han jugada. Agafeu-los i mateu-los"
- Normativa dispar Les platges catalanes sumen 8 ofegats sense una regulació comuna de seguretat
- Els socorristes alerten que falten 1.500 efectius més
- BARCELONEJANT Gala premonitòria deJosep Oliu
- Biodiversitat El primer baobab de Barcelona creix a l’Hivernacle de la Ciutadella
- Zona franca "Hi haurà un altre incendi a les barraques i morirà algú"