Desescalada cultural
Tarragona obre aquest dimarts més monuments i museus, gratuïts durant la setmana

recursos mgrafico 1301061457 tarragona01
Tarragona obre aquest dimarts més monuments i museus que seran gratuïts durant una setmana per als veïns del Camp de Tarragona en agraïment al seu esforç per contenir la pandèmia, segons informa el consistori.
Així, està previst que obrin el Pretori, el Circ Romà, les cases museu Canals i Castellarnau i la maqueta romana, la segona més gran d’Europa, instal·lada a l’Antiga Audiència.
Aquests recintes se sumen als ja oberts el 25 de maig, que és l’esplanada superior de l’Amfiteatre romà, el Fòrum de la Colònia i el Passeig Arqueològic de la Muralla romana.
Gratis fins al 7 de juny
L’entrada a tots aquests recintes serà gratuïta fins al pròxim diumenge 7 de juny, amb els horaris corresponents a la temporada d’estiu.
Així, el conjunt monumental romà Patrimoni de la Humanitat obrirà de dimarts a divendres de 09.00 a 21.00 h, els dissabtes de 09.30 a 21.00 h, i diumenges i dies festius de 09.30 a 15.00 h.
Notícies relacionadesLa maqueta es podrà veure de dilluns a divendres de 9 a 21 h i el cap de setmana, fins a les 15 h; la Casa Castellarnau, de dimarts a divendres de 9 a 15 h i els caps de setmana, de 9.30 a 15 h.
Finalment, la Casa Canals obrirà de dimarts a dissabte de 15.00 a 21.00 h, i diumenges i dies festius de 09.30 a 15.00 h.
- Fruites d’estiu ¿Què és més sa, la síndria o el meló? La ciència et dona la resposta
- Religió L’escàndol de les religioses intervingudes amenaça el ‘boom’ dels retirs secrets
- Mobilitat Les obres de l’L4 segueixen el ritme previst i ja arriben al 60% de la renovació
- La banca espanyola supera el test d’estrès amb reserves sobre el Sabadell i Unicaja
- Escalada diplomàtica Trump envia dos submarins nuclears a prop de Rússia
- Viatge oficial del president Illa reforça la relació amb la Xina i torna a Catalunya amb una nova inversió de Chery
- CV Capital cultural, estigma, precarització: ¿Per què alguns polítics menteixen en els currículums?
- «Vam mirar de treure els nostres diners però ja no va ser possible» Unes 30 famílies de Tarragona i Barcelona denuncien una «estafa» de dos milions d’euros a càrrec d’un grup inversor
- Consells científics El cervell necessita entre 8 i 14 dies per desconnectar per vacances: «Descansar no és un caprici, és una necessitat psíquica»
- La pretemporada blanca El Madrid tornarà a la feina amb l’operació sortida bloquejada