Política municipal
Castelldefels aprova les ordenances fiscals per al 2023
Es van aprovar amb els vots favorables del govern municipal –PSC, ERC i Junts per Castelldefels– i l’abstenció de Movem-En Comú Podem

L’Ajuntament de Castelldefels (Baix Llobregat) va celebrar el Ple Municipal ordinari del mes de gener dijous passat, dia 26. La sessió va incloure, entre altres temes, l’aprovació de la modificació de les ordenances fiscals i els preus públics de cara a l’exercici 2023.
Aquest punt es va aprovar amb els vots favorables dels grups que configuren l’equip de govern municipal –PSC, ERC i Junts per Castelldefels–, l’abstenció de Movem-En Comú Podem i els vots contraris dels grups del PP i Ciutadans.
Notícies relacionadesEntre altres temes, la sessió va servir també per donar a conèixer la resolució d’alcaldia d’aprovació de la pròrroga del Pressupost municipal –amb unes despeses i ingressos superiors als 80,6 milions d’euros–.
Llegeix totes les notícies de Castelldefels a EL PERIÓDICO Castelldefels
- Lleig comiat d’Ancelotti que esquitxa Florentino i el vestidor
- Bizum Bizum canvia les regles: a partir d'ara aquests enviaments estaran prohibits
- Tribunals Els Mossos que van ajudar a escapar Puigdemont van aparcar el cotxe de la fuga el dia anterior a Arc de Triomf
- Informe d’Acció Catalunya és la segona regió del món que més inversió tecnològica atrau per al sector de la salut
- Interior combatrà el frau en els canvis de sexe en els Bombers