Laboratorios Deiters és una empresa farmacèutica d’origen familiar que està ja en la tercera generació, especialistes en l’autocura i compromesos amb el sector farmacèutic. Actualment viu un procés de canvi per continuar aportant solucions de valor i de confiança per protegir, tractar i cuidar les persones. Fina Boixeda Creixell, directora general adjunta a Laboratoris Deiters SL, ens explica més la seva situació actual.
-Gairebé 80 anys d’història donant a les persones el millor de la naturalesa...
-Vam néixer fa gairebé 80 anys en una farmàcia, fruit de la necessitat de trobar remeis naturals a les necessitats dels pacients del moment. Hi ha hagut una evolució constant en la recerca de solucions innovadores, mantenint l’origen natural en la majoria dels nostres productes i incorporant ingredients d’alta qualitat i amb evidència científica. La nostra gamma de complements alimentaris segueix els estàndards farmacèutics, perquè un dels valors de Deiters és oferir qualitat i eficàcia.
-¿Quin catàleg de productes teniu?
-Dividim el nostre catàleg en Deiters Health, complements alimentaris per prevenir i tractar diferents simptomatologies, especialment en urologia amb la nostra marca més reconeguda, Herbensurina®, per als càlculs renals i sorra al ronyó. També tenim Deiters Protect, per a protecció ocular i auditiva; i Deiters Care, amb productes per cuidar-nos saludablement i sentir-nos millor.
-¿Per què esteu reformulant la marca?
-El pacient/consumidor busca solucions eficaces, posologies còmodes i formes farmacèutiques que permetin el fàcil compliment. Això passa necessàriament per l’ús, per exemple, d’extractes concentrats de plantes, que permeten mantenir l’origen natural i dosificar en concentracions més grans buscant aquesta comoditat i l’adherència al tractament.
Sabem que el farmacèutic i el nostre consumidor valora l’origen natural dels nostres ingredients, és el segell que ens identifica. Alhora, oferim innovació en la forma farmacèutica, per donar resposta a l’estil de vida que portem actualment, i productes amb principis actius en vetes de mercat noves. Un exemple seria Fisiocannbais®, que conté CBD (Cannabidiol), actiu amb propietats conegudes i amb bibliografia que avala el seu ús terapèutic.
-¿Com afectaran aquests canvis els vostres productes i l’empresa?
-Per a nosaltres, els canvis són positius, signifiquen evolució, adaptació. Mantenim el nostre ADN, però busquem renovar-nos per ser competitius i un referent de l’autocura a la farmàcia. Estem en un moment molt interessant, en un sector amb tendència a ser conservador, i hem d’adequar-nos a la digitalització de la societat. Tots estem més informats, hiperconnectats, amb més d’un referent... Com a societat busquem la salut mental i corporal, i els complements alimentaris són el gran aliat per aconseguir-ho.
Notícies relacionades-¿Quins projectes té Deiters?
-Tenim tres projectes que han d’ajudar a continuar especialitzant-nos en l’autocura. El primer és millorar en la producció de les matèries primeres, però també ampliar gammes de productes sota criteris d’innovació i, finalment, la internacionalització de l’empresa.
- Barcelona, protagonista La compra més gran al passeig de Gràcia des del 2017
- Informe de la Cambra de Comerç Més de 33.000 persones a Catalunya cuiden els pares i fills i treballen
- La transformació de la ciutat La plaça de les Glòries entra en la recta final de la seva metamorfosi
- Ciclisme Crítiques a l’UCI per la mort de la suïssa Muriel Furrer
- Investigació oberta Els Mossos busquen un agressor de dones taxistes a Barcelona
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Dos ferits de gravetat en un xoc frontal entre dos cotxes a l'N-152 a Puigcerdà
- Efectes a la Terra ¿Què són les tempestes solars?
- La planta que has de posar al costat de la dutxa per evitar que es produeixi humitat
- Ciclisme Crítiques a l’UCI per la mort de la suïssa Muriel Furrer