Bàsquet
Claver no seguirà al Barça
El club fa oficial que l’aler deixa l’entitat i tot apunta a la seva tornada al València Bàsquet, on va jugar del 2006 al 2012

El Barça va anunciar aquest dilluns que l’aler Víctor Claver no continuarà formant part de la plantilla la temporada vinent, després de cinc anys com a blaugrana en què ha disputat 279 partits.
Claver no ha tingut gaire protagonisme des de l’arribada de Sarunas Jasikevicius a la banqueta i el club català, llastat pels problema econòmics, necessita reduir la massa salarial a la plantilla.
El valencià, que es troba concentrat amb la selecció espanyola que prepara els Jocs Olímpics de Tòquio, podria tornar al València Bàsquet, on un altre jugador, l’aler Nikola Kalinic podria fer el camí invers rumb al Palau Blaugrana.
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- De la política, ¿se’n surt? (VII) Alberto Fernández Díaz: «Em va doldre que Quim Forn entrés a la presó»
- Castells Un nou protocol sanitari protegirà la diada castellera de Sant Fèlix de Vilafranca un any després del greu accident
- Seguretat Social L’edat real de jubilació dels assalariats supera per primera vegada els 65 anys
- Espanya buidada El concurs de llançament de pernil
- GUERRA A UCRAÏNA La Unió Europea denuncia que Rússia ha atacat la seva delegació a Ucraïna
- El sorteig europeu L’Arsenal i viatjar al Kazakhstan, les amenaces de la Champions
- EL FINAL DEL MERCAT L’impensat dilema de Fermín
- Apunt Lamine, dins i fora
- La vuelta Ayuso i els seus donen el cop a Figueres en la contrarellotge