CANVI ORGANITZATIU
Espanya acollirà la fase final de l'Eurobàsquet Femení 2021
València acollirà la lluita per les medalles del torneig, compartit amb la federació francesa
lmendiola49085386 graf992 madrid 08 07 2019 la capitana de la selecci n es200511203606 /
El comitè executiu de FIBA Europa ha aprovat aquest dilluns un important canvi en el campionat que coorganitzen les federacions nacionals de França i Espanya i que permetrà a la federació espanyola responsabilitzar-se de la fase final, amb la lluita per les medalles. França manté dues fases de grups, així com els seus corresponents encreuaments de quarts de final.
La reunió de FIBA Europa, celebrada per via telemàtica, ha aprovat que València, com a seu de la Federació Espanyola de Bàsquet en la seva condició de coorganitzadora de l’Eurobàsquet Femení de l’any 2021, sigui la que també aculli la fase final d’aquest torneig. Així doncs, el Pavelló Font de Sant Lluís, que ja havia de ser seu de dues fases de grups, així com dels seus respectius encreuaments de quarts, veurà també la lluita per les medalles i els partits que dirimiran les posicions situades entre el cinquè i el vuitè classificat.
- La nova ordenança municipal Tarragona exigirà el català a la retolació de nous comerços i estudia ajudes econòmiques
- Ús social del català Tarragona impulsarà al juny una Taula pel Català inspirada en el model de Terrassa
- El plaer de menjar Menús creatius, vins del Priorat i vistes a les vinyes: l’experiència gastronòmica que triomfa en un poble de 345 habitants
- Festiu ¿Quins centres comercials (i en quins horaris) obren demà, Dijous Sant, a Barcelona i a la resta de Catalunya?
- Un informe tècnic ho avala Recaptar més IBI i sortir del mercat tensionat: Badia del Vallès aspira a la seva independència econòmica en una dècada
