borrasca 'Gloria'
El Joventut jugarà al Palau Blaugrana per culpa del temporal
El vent ha arrencat una placa del sostre de l'Olímpic, hi ha goteres i no hi ha temps de reparar-les abans del partit de l'Eurocup

pabell-joventut /
El Joventut és un altre dels damnificats del temporal de pluja i vent que sacseja Catalunya en les últimes hores. El club verd-i-negre jugarà aquest dimecres al Palau Blaugrana com a titular, tot un fet històric, el partit de l’Eurocup davant el conjunt turc del Tofas Bursa. El matx es disputarà a la mateixa hora, les 20.45, que estava programat al Palau Olímpic de Badalona, on s’han generat unes goteres que impacten directament sobre el parquet i fan impossible resoldre el problema abans de la disputa del partit oficial. [Segueix les últimes notícies del temporal ‘Gloria’ en directe.]
Els forts vents que estan castigant la costa catalana des d’aquest dilluns han arrencat una placa del sostre del Pavelló Olímpic de Badalona. El mal estructural no és important, però sí que afecta l’interior del recinte per l’aparició d’unes goteres, que es poden reparar sense problemes però no amb la pressa que necessita el Joventut per afrontar el partit de competició europea que té programat.
Agraïment al Barça
Els dirigents del club van negociar amb els de l’Eurolliga, responsable de l’Eurocup, segona competició europea, la possibilitat d’ajornar el partit. Al final es van decantar pel Palau Blaugrana. Tenien també ofertes del Morabanc Andorra i del Baxi Manresa. «El Joventut vol agrair molt especialment al FC Barcelona, a Albert Soler (responsable dels esports professionals blaugrana) i al president, Josep Maria Bartomeu, la seva ajuda per fer possible la disputa d’aquest partit en aquest moment tan difícil per a nosaltres», afirma el Joventut en un comunicat.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Per unanimitat Barcelona retira la medalla d'honor al mèrit a Rosa Peral
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- La prima negativa de l’opa al Sabadell cau a la meitat
- Salut Mental i Joves (II) Josep Matalí, Sant Joan de Déu: "Hem de capacitar-nos per donar un major acompanyament emocional als joves"
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"
- Petons, nervis i la cita més críptica de Julio Camba
- Javier Moll. President de Prensa Ibérica "Representen l’amor per la ciutat"