Mor l'exjugador de bàsquet Carlos Montes als 48 anys en accident de trànsit

Va militar a Estudiantes, Sevilla, Granada, Càceres i Valladolid i era el sisè jugador de la història amb més partits a l'ACB

Carlos Montes, l’exjugador de bàsquet mort aquest dissabte, en una fotografia del juny del 2008.

Carlos Montes, l’exjugador de bàsquet mort aquest dissabte, en una fotografia del juny del 2008. / Fernando Alvarado (EFE)

1
Es llegeix en minuts

Carlos Montes, exjugador de bàsquet que va militar a l'Estudiantes, Sevilla, Granada, Càceres i Valladolid, ha mort avui en accident de trànsit a l'edat de 48 anys, ha informat l'ACB. En els segons partits de les semifinals de la Lliga Endesa es guardarà un minut de silenci en memòria de l'exjugador de bàsquet.

"Montes va deixar la seva empremta en el bàsquet espanyol, competint durant 18 temporades en l'elit i convertint-se en una llegenda a l'Estudiantes (1984-1991) i al CD Básquet Sevilla (1991-1996), a més de militar al CB Granada (1996-1998), Càceres (1998-2001) i CB Valladolid (2001-02)", ha recordat l'ACB (Associació de Clubs de Bàsquet).

Durant aquestes 18 temporades, Montes va disputar 605 partits, i es va convertir en el sisè jugador de la història amb més partits a l'ACB, i es va erigir en històric en minuts i recuperacions al realitzar-ne un total de 900.

Notícies relacionades

Francisco Roca, president executiu de l'ACB, ha enviat el seu condol en nom de l'Associació i de tots els clubs. "El nostre més sincer condol a la família de Carlos Montes i a tot el món del bàsquet, perquè hem perdut un jugador tan estimat com recordat per tots", ha afirmat Roca.

"Montes ha estat un exemple per a tots, tant dins com fora de la pista. Va ser un jugador incansable, un treballador que es va guanyar el cor de tots els aficionats amb dues dècades d'esforç continu i intel·ligència cada vegada que saltava a la pista", ha declarat el directiu de l'ACB, que ha afegit que "a Carlos Montes sempre se'l recordarà amb un somriure. Era una persona jovial i ho transmetia també com jugava. Se'n va un dels nostres".