Detingut un lladre de qui van sospitar per anar tapat en plena canícula

La parella de detinguts. | MOSSOS D’ESQUADRA

La parella de detinguts. | MOSSOS D’ESQUADRA

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

Els Mossos d’Esquadra van detenir ahir un lladre que volia treure diners d’un caixer automàtic de Barcelona amb una llibreta robada. La policia va sospitar del subjecte al comprovar que malgrat les altes temperatures d’aquests dies, el sospitós anava amb el cap tapat perquè no se’l reconegués.

Notícies relacionades

La policia catalana va informar ahir dels fets, que es van produir en un caixer del districte de Sant Andreu, on una patrulla va detectar la presència d’un home molt tapat. Pel que sembla, l’home, juntament amb una dona que també va ser detinguda, havia robat la llibreta bancària i la seva contrasenya corresponent a un home d’edat avançada en un ascensor públic de la ciutat. Quan els Mossos van descobrir els lladres, que acumulen 45 antecedents, ja havien aconseguit treure 300 euros del compte de la víctima.

En els últims dies s’han succeït temperatures rècord a la capital catalana. Barcelona va viure el Sant Joan més calorós des que hi ha registres amb una temperatura de 36 graus i el mes de juny en conjunt també es compta entre els més tòrrids de la història (tot i que no arriba als nivells del 2022).