MOBILITAT
BCN multa 452 usuaris de patinets en un cap de setmana
La Guàrdia Urbana de Barcelona va imposar el cap de setmana passat 452 multes per incompliments de la nova ordenança de circulació, en vigor des de dissabte passat, 1 de febrer, segons van informar fonts municipals. La majoria de les multes van ser per no portar casc al conduir un patinet i per desobeir senyals de circulació.
Les sancions van dels 100 als 500 euros, segons la infracció. Circular sense casc, sense llums o amb dues persones en un patinet suposa una multa de 100 euros, mentre que l’excés de velocitat o la circulació per la vorera poden costar fins a 500 euros.
La nova ordenança també estableix restriccions per estacionar motocicletes en accessos a escoles i hospitals.
Temes:
- Últims dies Adif buida l’aparcament i tanca amb una tanca el perímetre per a l’enderroc imminent de l’antiga estació centenària de La Sagrera
- Vaga als centres educatius Laia Codina i Anna Vilar, de l'Assemblea de Docents: "Hem de replantejar el sistema tenint en compte els qui som a primera fila"
- Iniciativa a Girona La base de Sant Climent, escola de corresponsals de guerra
- Metges s'afegeixen a les protestes dels mestres a Girona: "No voldria que un cirurgià m'operés després de vint hores treballant"
- Vaga a l'ensenyament Els docents diuen prou: "Em vaig fer mestra per vocació, però ara no ho recomanaria a ningú"
