Nou embolic a Rodalies pel tall entre Gavà i Barcelona

"Una més i no se sap ja quantes van", protesta iradament una usuària que ahir va agafar el tren a l’estació de Vilanova i la Geltrú, amb destí al centre de Barcelona, on treballa. A mig camí, a Gavà, el tren va donar per acabat el trajecte i tots els passatgers van haver de recol·locar-se a uns autobusos que va habilitar Renfe per cobrir la ruta des d’aquesta població del Baix Llobregat fins a la capital catalana. Segons la companyia fins a 128 vehicles van donar servei cada hora.
En menys de 20 minuts de viatge el vehicle va parar davant l’estació de metro de Palau Reial, amb la facultat de Física de la UB. "¿I ara què fem?", es preguntaven Lucy i Mike, dos turistes carregats amb maletes que van pujar al tren a Castelldefels per arribar a Sants, des d’on sortia el seu AVE cap a Madrid. Un grup d’informadors els va comunicar que havien d’agafar el metro i que la mateixa línia verda, l’L3, els deixaria a l’estació. "Doncs a veure si arribem a temps", va protestar l’home mentre emprenia la carrera.
La circulació de trens entre Gavà i Barcelona ha quedat interrompuda aquest cap de setmana a conseqüència de les obres d’accés a l’aeroport del Prat que està portant a terme Adif. Els treballs afecten les línies R2, R2 nord i R2 sud i està previst que acabin avui.
Notícies relacionadesEl gruix de les obres passen per la instal·lació del sistema d’electrificació i de control de comandament i senyalització i operacions, és a dir, el mecanisme que permetrà regular el trànsit de trens a la via addicional que s’està construint des del Prat de Llobregat i l’aeroport.
"Em sembla molt bé que inverteixin i que millorin tot això, que és un desastre, però ¿per què ens han de deixar a la Diagonal i no directament a Sants?", continuava protestant la usuària de Vilanova, que utilitza diàriament l’R2 sud i que sí que era coneixedora del canvi del servei.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»