La Copa Amèrica tindrà el seu primer campió virtual
Vuit jugadors de set països s’enfronten avui cara a cara per un pot de 50.000 euros i l’honor de fer història als e-Sports.

Per ser campió de la Copa Amèrica ja no és necessari tocar el mar. Avui, a Barcelona, l’organització coronarà el primer campió de les e-Series, la lliga de regates virtuals que porta ja sis intenses rondes de classificació, en una cerimònia que acollirà la batalla definitiva entre els vuit millors regatistes virtuals procedents de tres continents.
Els vuit jugadors d’elit procedents de set països diferents s’enfrontaran cara a cara per un pot de 50.000 euros i l’honor de fer historia en els e-Sports. La gran final tindrà lloc al race Village de la Copa Amèrica, al Moll de la Fusta del Port Vell, i a més de pels premis en metàl·lic, els participants lluitaran per pujar a bord d’un AC40 real i viure l’experiència completa de la Copa Amèrica des del mar. Els dos millors jugadors rebran tres dies d’entrenament intensiu, al simulador i al mar, abans de la seva regata contra un equip de la competició juvenil, el 2 d’octubre.
"L’America’s Cup e-Series és més que una simple competició d’e-Sports: és el testimoni viu de l’esperit innovador de la Copa Amèrica. Aquest campionat representa la nostra visió de fer les regates més accessibles a una audiència global, i la competició que hem vist fins ara ha sigut realment notable. Estem increïblement emocionats de veure aquests vuit finalistes plens de talent enfrontar-se a Barcelona", va afirmar Grant Dalton, CEO de l’America’s Cup Event (ACE).
La gran final de l’America’s Cup e-Series serà gratuïta i d’accés lliure al públic. L’esdeveniment tindrà lloc a l’escenari principal del race Village de 20.30 a 00.00 hores. I per a aquells que no hi puguin acudir en persona, l’esdeveniment serà retransmès en directe a través dels canals oficials de l’America’s Cup a Twitch i Youtube.
Llums i música
Més enllà de la competició, la gala comptarà amb activitats pensades per a tots els espectadors i curiosos. Espectacles de llums, convidats especials i un final de festa amb l’actuació musical del duo de dj de renom Catz ‘N’ Dogz.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- ‘La cita’ Sandro Rosell i els seus amics especials de presó: dos funcionaris, dos exinterns i un capellà
- BARCELONEJANT Cunyades de luxe en la gala més top
- Polèmica RTVE demanarà una auditoria del televot espanyol després del suport aclaparador a Israel
- Prèvia del derbi català Un nou vídeo de l’atropellament massiu a Cornellà revela que la conductora ja havia arrossegat aficionats abans
- Àustria guanya Eurovisió i Melody s’immola
- Balanç del Govern Transports voreja els 8.000 milions d’euros en licitacions del corredor mediterrani des del 2018
- Operació Catalunya Oriol Junqueras: «Ens mantenen inhabilitats, perquè se saben incapaços de guanyar-nos a les urnes»
- Inversió de la Generalitat Illa destinarà 1.000 milions a revitalitzar els barris: «És una oportunitat per a tots els municipis»
- GAZA Pedro Sánchez demana a Eurovisió que no permeti la participació d’Israel al festival
- FLICK SE CITA AMB DECO I BOJAN La remodelació del Barça que ve: «Sé el que vull, s’ha de millorar»