COMPETICIÓ MUNDIAL
La Copa Amèrica utilitzarà els tinglados del moll de Llevant
Altius Media Sports, especialitzada en esdeveniments esportius, explotarà el ‘hospitality’ durant la celebració de l’esdeveniment.

Amb els operaris de l’empresa que reforma els edificis encara treballant contra rellotge, els tinglados del moll de Llevant ja tenen ús. El Port de Barcelona va informar ahir que els històrics immobles, tancats i abandonats durant anys, acolliran el hospitality de la Copa Amèrica de vela. L’autoritat portuària ha adjudicat l’explotació de l’espai a l’empresa Altius Media Sports, que s’encarregarà de gestionar l’espai durant la celebració de l’esdeveniment esportiu i tecnològic, entre el 22 d’agost i mitjans d’octubre.
Ara mateix, aquest racó del Port Vell està vivint un autèntic canvi de pell. Si fa poc més d’un any era un cul-de-sac sense vida a l’ombra de l’hotel Vela, l’obertura de la base de l’equip italià de la Copa Luna Rossa Prada Pirelli l’arribada de la seu de la Fundació Barcelona Capital Nàutica o la reurbanització de l’espai per acollir la parada del bus nàutic des de l’1 de juliol han canviat molt el seu aspecte.
Sortida i arribada
Notícies relacionadesL’autoritat portuària aspira a convertir aquesta part de les seves instal·lacions en un pol d’atracció durant la Copa Amèrica de vela. Serà l’extrem pel qual acabaran sortint els velers dels sis equips des de les seves bases i, també, on arribaran després de les regates. Hi haurà grades al final de la rambla de l’Escullera i s’hi podrà accedir amb el bus nàutic; els espectadors que vulguin seguir l’esdeveniment amb els seus propis ulls tindran aquí un magnífic mirador.
L’adjudicatari del hospitality és una agència d’esdeveniments especialitzada en màrqueting esportiu, "amb una àmplia experiència en esdeveniments esportius de gran format", van detallar fonts del Port de Barcelona. Altius Media Sports adequarà i equiparà els espais interiors i exteriors dels tinglados del moll de Llevant i els llocs necessaris per veure el camp de regata, i també gestionarà l’activitat entre la comunitat portuària.
- CICLISME El caos s’apodera de l’estrena del Tour amb Enric Mas de protagonista
- Debat tècnic Per què la Via Laietana reformada no té arbres: dels túnels del metro al volum dels testos
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats
- Victòria del campió d’Europa (2-0) El Madrid topa amb Luis Enrique
- Distribució i IA Amazon ja sap quin producte demanaràs tres mesos abans que ho demanis
- ¿Per què no hauries de reutilitzar el protector solar de l’any passat, segons els experts?
- PER 5 MILIONS Barça i Mallorca ultimen l'acord per Pablo Torre
- Diòxid de nitrogen i partícules en suspensió Els nivells de contaminació baixen a Barcelona però segueixen lluny dels pròxims objectius europeus
- Informe anual Barcelona registra mínims històrics de contaminació i manté la tendència a la baixa
- Al setembre L’exdirectora del CNI, citada com a imputada per l’espionatge amb Pegasus a càrrecs d’ERC