Previsió
Temps a Barcelona, avui dilluns, 19 de juny del 2023: núvols i amenaça de pluja amb fang
¿Com notarem a Catalunya la borrasca ‘Òscar’?
La NASA avisa: ja hi ha senyals que indiquen l’arribada del Niño
El sorprenent anunci sobre les pluges i tempestes: «Sense data de final»
Els núvols augmentaran amb el pas de les hores, però no sembla que la pluja arribi a la capital

Barcelona i la seva àrea metropolitana tindran aquest dilluns, 19 de juny, un dia enteranyinat en què el cel no s’acabarà d’aclarir totalment com a conseqüència de la presència de pols sahariana en suspensió. A més, continuarem veient núvols en diferents trams de la jornada.
Tot i que ha refrescat, la matinada ha sigut bastant càlida. Els núvols aniran augmentant a mesura que avanci el matí. Al migdia la previsió no descarta algun xàfec fugaç o plovisqueig, que vindran amb fang per culpa de la pols en suspensió.
Notícies relacionadesEl cel s’obrirà a la tarda i les temperatures seran estivals.
La tònica d’aquest dilluns es mantindrà els pròxims dies: núvols, pols en suspensió i poca pluja. La temperatura, més o menys estable.
- Turisme de masses Inventen platges falses per despistar els turistes a les Balears
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»
- Ocupació pública El Govern aprova aquest dimarts la pujada salarial del 0,5 % pendent per als funcionaris, segons CCOO i UGT
- Rellotge biològic masculí La ciència confirma que l’edat del pare és clau en el desenvolupament del fetus i la salut del nadó
- La fuga d’agost del 2024 Sallent reconeix que els Mossos no van sospesar la fugida de Puigdemont
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Segons l’Institut Carles III Espanya registra 265 morts prematures atribuïbles a la calor de l’última setmana, 43 a Catalunya
- Corrupció al PSOE Els socis de Sánchez planten Feijóo i rebutgen negociar una moció de censura
- EL MERCAT BLAUGRANA El Barça renova Ansu Fati fins al 2028 i el cedeix al Mònaco
- Sanitat pública Catalunya reforma l’atenció primària perquè en un any es pugui oferir assistència en 48 hores