Mobilitat
Tallada la circulació al lateral de la Gran Via per obres al carril bici
Barcelona inicia 5 obres per ampliar la xarxa de carrils bici de la ciutat
Dos encreuaments de la Diagonal, tallats un mes i mig per les obres del tramvia
Les obres d’implantació del carril bici als laterals de la Gran Via de les Corts Catalanes, entre la plaça d’Espanya i la plaça de Cerdà, segueixen el seu curs i provoca noves afectacions al trànsit de Barcelona. El nou tram prolongarà el carril bici que actualment circula per la vorera del costat Sants de la Gran Vía.
Les obres van començar per la calçada lateral del costat muntanya (costat Sants) amb l’execució de passos elevats per als vianants, una plataforma de bus i treballs al clavegueram i de semaforització. Aquest principi de juny es portaran a terme tasques similars al costat mar (costat Montjuïc).
Tancat el lateral de la Gran Via
Notícies relacionadesA partir del 29 de maig i fins a finals de juny, el carril lateral del costat Sants de la Gran Via tallarà la seva circulació entre els carrers de Sant Roc i Moianès, amb accés exclusiu a veïns i serveis d’emergència. Durant aquelles primeres setmanes de juny es crearà un pas de vianants a l’altura del carrer del Farell.
La desviació del trànsit es farà per la carretera de la Bordeta i es podrà fer el gir a l’esquerra pel carrer de Sant Pere Abanto. L’accés al carrer de Farell, que de manera circumstancial canvia de sentit, es farà pel lateral de la Gran Via en el costat muntanya des del carrer de Sant Pere d’Abanto.
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- COMUNITAT DE RECERCA El grup assenyalat pels abusos de Flecha a la UB anuncia que es dissol
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Tradició Els gitanos de la Mina reviuen el Nadal flamenc de Barcelona
