Set víctimes el 2023
Mor un motorista al col·lidir amb un cotxe al Guinardó
L’home, de 39 anys, va xocar contra un turisme a l’avinguda Mare de Déu de Montserrat amb el carrer Praga
Passeig pels nou paviments de les superilles de l’Eixample
Tres nous murals decoren aquesta estació del metro de Barcelona

Un motorista de 39 anys va morir divendres a la nit al col·lidir amb un turisme a l’avinguda Mare de Déu de Montserrat de Barcelona. El sinistre es va produir a les 9 de la nit, a l’encreuament amb el carrer Praga, al districte barceloní d’Horta-Guinardó.
Al lloc de l’accident es van traslladar dotacions de la Guàrdia Urbana i del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), que van traslladar l’home, ferit molt greu, a l’Hospital de Sant Pau, on finalment va morir.
Aquesta és la setena víctima mortal en un accident de trànsit a la ciutat el 2023, ha informat l’ajuntament en un comunicat aquest dissabte, en el qual també lamenta la mort i «reafirma el seu compromís» per continuar treballant per reduir les víctimes de trànsit.
- Ocupació pública El Govern aprova aquest dimarts la pujada salarial del 0,5 % pendent per als funcionaris, segons CCOO i UGT
- Dos morts en un incendi agrícola a la Segarra
- Sense telèfon, sense diners, sense llit fix
- Tall de llum Una avaria deixa 1.200 abonats sense electricitat durant tota la nit a Barcelona
- TURISME DENTAL Alerta sobre la nova moda de viatjar al Marroc a la recerca del somriure perfecte: «És una temeritat»
- Accident sense ferits Mig arbre de grans dimensions cau sobre la calçada del carrer Entença
- Universitat Catorze universitàries acusen un catedràtic de la UB d’abús sexual
- Sector bancari El Sabadell defensa la venda de TSB: «Avui valem més que ahir»
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Investigació oberta El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava