Parc del Fòrum
Fira d’Abril 2023 de Barcelona: com arribar-hi en metro, autobús i tramvia
Existeixen diverses opcions per anar-hi en transport públic
La Fira d’Abril de Barcelona 2023 tindrà lloc del divendres 21 d’abril a partir de les 9 de la nit fins al dilluns 1 de maig, de manera que s’allargarà un dia més que de costum. La de Catalunya, que se celebra al parc del Fòrum, gairebé coincideix amb la setmana de fanalets original de Sevilla, que aquest any se celebra del 23 al 29 d’abril.
Existeixen diverses alternatives per arribar fins a la fira de Barcelona. T’expliquem a continuació com pots fer-ho en transport públic. Com diu la sevillana, «‘vámonos pa’ la feria, cariño mío’».
Metro
Per arribar fins a la fira amb metro et convé agafar la línia 4 (groga), que cobreix el trajecte des de Trinitat Nova fins a la Pau. Hauràs de baixar a l’estació Maresme-Fòrum per la sortida Rambla de Prim. A partir d’allà, només hi ha deu minuts caminant fins al parc del Fòrum.
El metro de Barcelona funciona de 5 de la matinada a 12 de la nit de dilluns a dijous i fins a les 2 de la matinada els divendres i vigílies de dia festiu, mentre que els dissabtes passen trens tota la nit.
Autobús
Per anar-hi amb autobús pots agafar les línies 7, 136, H16, B20, B23, V29, V33, V31. Funcionen des de les 6.30 del matí fins a les 11 de la nit.
Si aquest horari et queda curt, encara et quedarà l’opció d’agafar el Bus Nit. Les línies nocturnes que passen a prop del Fòrum són la N6 i la N7, que funcionen de les 11 de la nit fins a les 6 del matí.
Tramvia
El tramvia també és una excel·lent opció a tenir en compte per arribar fins a la Fira de Barcelona. De fet, et deixa pràcticament a la porta. Hauràs d’agafar la línia T4, que cobreix el recorregut Ciutadella – Vila Olímpica fins a l’Estació de Sant Adrià, i baixar a la parada Fòrum.
Notícies relacionadesLa T4 passa per estacions ben connectades com Glòries i Marina, per on també passa la línia 1 del metro (vermella).
L’horari del tramvia de Barcelona és de diumenge a dijous de 5 del matí a 12 de la nit, i els divendres, dissabtes i vigílies de dia festiu, de 5 del matí a 2 de la matinada.
- SECTOR IMMOBILIARI Fons i promotores preparen la venda de més de 30.000 vivendes de lloguer a Espanya per 5.000 milions d’euros
- València Antonio Tejero, ingressat en estat greu en un hospital de València
- Assetjament escolar Els Mossos investiguen el suïcidi d’un menor a Lleida que va denunciar ‘bullying’
- Fons i promotores preparen la venda de més de 30.000 habitatges de lloguer
- Seguretat L’Exèrcit assaja un escut contra atacs de drons
- Fires de Girona Fires de Girona | Agenda del dissabte 25 d'octubre
- Fires de Girona Fires de Girona | Agenda del divendres 31 d'octubre
- Trànsit La Zona de Baixes Emissions de Manresa tindrà un impacte positiu en la salut sexual
- Cau una trama d’apostes que implica jugadors i entrenadors de l’NBA
- El Barça torna a defraudar i acaba xiulat contra el Zalgiris (73-88)
