A Sants-Badal
Troben un nadó abandonat al carrer en plena onada de fred a Barcelona
Un ciutadà ha localitzat el nen, que era dins d’una bossa d’esports
Aquest dimarts al matí un ciutadà ha trobat un nadó abandonat en ple carrer a Barcelona en plena onada de fred. Segons ha avançat el diari ‘Ara’, el nen té entre un i dos mesos de vida, i l’han localitzat al barri de Sants-Badal dins d’una bossa d’esports entre les sis i les set del matí.
La persona que l’ha trobat ha alertat els Mossos d’Esquadra, que s’han dirigit cap al carrer Begur, on s’ha produït la troballa. De seguida han avisat també el servei d’Emergències Mèdiques (SEM), que han atès el nadó i l’han portat a un hospital.
Els Mossos d’Esquadra han obert una investigació per descobrir qui ha abandonat el nen en aquestes circumstàncies, en una matinada en què fins i tot han tingut lloc lleugeres nevades en algunes zones de Barcelona.
- El temps Desembre es complica a Catalunya: pluges, borrascas i la incògnita de la neu per Nadal
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- La UE busca un acord per finançar Ucraïna amb la seva credibilitat en joc
- A Sant Adrià Trobat un cadàver al mar a prop del Fòrum de Barcelona
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Foster contra la nimietat
- El nou festival del Poble Espanyol es dirà BARTS
- Marçal Girbau, director de Barnasants: «¿Per què reben subvencions els grans festivals si no en necessiten per sobreviure?»
- CITA MULTITUDINÀRIA La música catalana es mobilitza per Palestina
- La mostra de cançó d’autor obre nova etapa i expandeix horitzons
