Detingut un menor acusat d’una agressió sexual al lavabo a una jove a la discoteca Colors Club de la Rambla de Barcelona

La Guàrdia Urbana de Barcelona ha detingut aquest dimarts a la matinada un jove menor d’edat acusat d’agressió sexual (acte comès amb violència o intimidació) a una jove de 19 anys al lavabo de la discoteca Colors Club, situada a la Rambla de Barcelona.
Els fets es van produir cap a les sis de la matinada i els agents de seguretat de la discoteca van ajudar a identificar-ne l’agressor.
La noia agredida ha sigut traslladada a l’Hospital Clínic de Barcelona, on s’han activat els protocols associats a aquest tipus d’agressions, que inclou un examen físic i un programa d’acompanyament emocional.
Notícies relacionadesEl menor detingut ha sigut traslladat a l’Oficina d’Atenció als Menors de Mossos d’Esquadra i ha sigut posat a disposició de la Fiscalia de Menors, a la Ciutat de la Justícia.
Per la seva banda, després de l’alerta activada per la discoteca, l’Ajuntament de Barcelona ha activat el protocol de seguretat municipal contra violacions sexuals en entorns d’oci.
- Combustible Males notícies per als conductors: s’esperen novetats a les gasolineres
- Sondeig preelectoral del GESOP Enquesta eleccions Barcelona: Trias surt al capdavant però es manté la pugna a quatre
- Violència sexual Escàndol als Feroz 2023: dues agressions sexuals, una denúncia de l’actriu Jedet i detingut el productor d’una pel·lícula nominada
- Obituari Mor Annie Wersching, actriu de ‘Timeless’ i del videojoc ‘The Last of Us’
- Dades de l’INE Aquests són els barris més pobres d’Espanya
- Dolç salat Dia Internacional del Croissant: ¿on regalen croissants gratis aquest dilluns a Barcelona?
- A sis dies de la final Comença la setmana del Benidorm Fest 2023: aquests són els favorits segons les apostes
- Codi penal Igualtat proposa una alternativa a canviar la llei del només sí és sí: un pla de mesures urgents
- El cost de la vida La inflació puja al 5,8% pels carburants
- Mesura aprovada Parets augmenta la plantilla de la Policia i incrementa un 2,5% les retribucions dels empleats públics