Sequera
L’ACA preveu que Barcelona pugui tenir «limitacions d’aigua» d’aquí a un mes
No es podran utilitzar fonts ornamentals i es limitarà a dues vegades per setmana la neteja dels carrers amb manguera
L’Agència Catalana de l’Aigua (ACA) preveu que entre finals de novembre i principis de desembre hi pot haver limitacions en l’ús de l’aigua a l’àrea metropolitana de Barcelona.
En declaracions al magazín radiofònic Via Lliure de RAC-1, el director de l’ACA, Samuel Reyes, ha detallat que, si no plou, entre altres mesures, no es podran utilitzar fonts ornamentals i es limitarà a dues vegades per setmana la neteja dels carrers amb manguera i el reg dels jardins.
Sense previsió de pluges
Notícies relacionades«La previsió de pluges no és bona», ha admès, recordant que «ja vam estar a punt d’entrar en alerta a l’agost».
No obstant, segons Reyes, els ciutadans «segurament ni se n’adonaran». El que més preocupa l’ACA és la campanya de reg en el sector de la pagesia de cara a l’any vinent.
- Exclusiva Vilaplana va ensenyar un vídeo d’Utiel inundat a Mazón a El Ventorro a les 17.40 hores el 29-O
- Castells Els Castellers de Vilafranca signen la millor diada de la història dels castells en un Tots Sants descomunal
- Efectes de la hiperpaternitat Els pares helicòpter arriben a la universitat: «Venen a demanar explicacions sobre les notes»
- La periodista que va dinar amb Mazón el dia de la DANA, ingressada a l’hospital després de patir una crisi
- PATRIMONI La Sagrada Família ja és l’església més alta del món
- Lliga F Un bon Espanyol cau amb dignitat contra el Reial Madrid
- TENNIS Sinner destrossa Zverev i lluitarà avui pel número u
- ACTUALITAT BLAUGRANA "Sempre ajudaré i protegiré Lamine Yamal", diu Flick
- LA TEMPORADA BLANC-I-BLAVA Un Espanyol en ratxa vol tornar a guanyar a Vitòria
- Segona vida (19) / MARCOS SENNA Marcos Senna, exjugador: "Els immigrants que venen a fer el mal perjudiquen els que venim a integrar-nos"
