El tercer en 10 dies
Caçat un altre ‘fitipaldi’ a gairebé 190 km/h a la ronda de Dalt de Barcelona

La Guàrdia Urbana de Barcelona ha denunciat penalment el conductor d’un vehicle que va ser detectat de matinada dijous circulant a 187 km/h i a 183 km/h per la ronda de Dalt amb només una hora de diferència. En el punt en el qual va ser agafat la velocitat màxima permesa és de 80 km/h.
Superar els límits de velocitat és una conducta de risc que pot comportar una pena de pena de presó de 3 a 6 mesos, una multa de 6 a 12 mesos i la privació del dret a conduir d’1 a 4 anys. És la tercera denúncia penal a ‘fitipaldis’ en 10 dies a la ronda de Dalt que ha transcendit.
👩🏻⚖️ Denunciem penalment el conductor d'un vehicle que va circular dijous a 187 i 183 km/h per la Ronda de Dalt amb una hora de diferència.
— Guàrdia Urbana Barcelona (@GUBBarcelona) 24 de enero de 2022
⚠️ En aquest punt la velocitat màxima permesa és 80 km/h. pic.twitter.com/w4kI3HiCht
I és que fa només una setmana els agents també van caçar un altre conductor en aquesta mateixa ronda a 171 quilòmetres per hora, de matinada. I molt poc abans van comunicar la denúncia d’un altre a 162 km/h en un tram de la ronda de Dalt limitat a 60.
- Fugida salarial del 0,5% Els funcionaris de la Generalitat no cobraran fins a l’octubre la paga de fins a 625 euros pels retards pendents
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Xarxes El nen de "la tranquil·litat" a les piscines de Terol parla 13 anys després: "Un dia vaig arribar amb el pit enfonsat i un ull morat a casa"
- Tribunals "Me l’han jugada. Agafeu-los i mateu-los"
- Piscines, brou de cultiu de malalties: quines infeccions pots agafar i com prevenir-les
- Mor una anciana atropellada pel seu propi vehicle a Barcelona
- POLÍTICA Sánchez braceja per salvar-se del naufragi mentre Feijóo celebra cada cop amb el PP de festa
- Polèmica L’alcaldessa de Palafrugell nega que s’hagi prohibit als grups d’havaneres afegir-se al públic si canta ‘El meu avi’
- Comitè federal Illa exhibeix el seu suport a Sánchez i a les mesures preses en el PSOE: «Anem pel bon camí»