Pressupost de les obres
El tramvia de la Diagonal s’encareix pels materials

BARCELONA 24 01 2019 Barcelona Trambaix o tranvia por la Diagonal En la foto a su paso por la Pca Maria cristina FOTO de RICARD CUGAT /
Un dels lots de les obres per a la unió del tramvia per l’avinguda Diagonal de Barcelona s’ha encarit 4,2 milions d’euros per l’augment de preu de l’acer, el coure i l’alumini.
La Comissió d’Ecologia i Urbanisme de Barcelona d’aquest dimarts ha aprovat una addenda al conveni de col·laboració subscrit amb l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM) per afegir el canvi en l’import del lot 7, que contempla la presa de corrent del tramvia a través d’un tercer carril.
En el seu moment només es va presentar un licitador, que va licitar a l’alça i no es va adjudicar, de manera que es van revisar els preus de les matèries primeres previstes al contracte i es va acceptar un nou import al constatar-ne la pujada, segons ha explicat el govern municipal de Barcelona.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- Minimitzar les conseqüències L’oficina tècnica per coordinar les obres de Rodalies arrencarà a l’octubre
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols