Tenia 89 anys
Una dona mor en un incendi al barri de Sarrià de Barcelona
Es tracta del sisè incendi mortal en un foc a la capital catalana aquest 2021

Tremp Pallars Jussa Lleida 01-12-2020 La residencia geriatrica de Tremp (Fundacio Fiella-Sant Hospital de Tremp) ha sofert un brot important de COVID19 amb moltes defuncions Tresllat en ambulancia d un dels residents a l hospital Foto Jordi V Pou /
Una dona de 89 anys ha mort aquest dimarts a la nit en un incendi en un pis a Sarrià-Sant Gervasi, el sisè incendi mortal a Barcelona aquest any. El més greu es va produir el 30 de novembre a la plaça de Tetuan, on van morir els quatre membres d’una família, amb dos menors. En les altres quatre ocasions, les persones mortes sempre han sigut dones.
Segons ha informat l’Ajuntament de Barcelona, en el cas de la veïna morta a Sarrià, els Bombers de Barcelona van rebre un avís a les 23.08 hores per un foc al número 61 del passeig de Manel Girona.
Atenció a la família
Fins al lloc dels fets s’hi van desplaçar vuit dotacions, dues ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) i efectius de la Guàrdia Urbana i dels Mossos. Aquests últims han obert una investigació per determinar les causes de l’incendi. El consistori ha activat el Servei d’Urgències i Emergències Socials per atendre els familiars de la víctima.
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Tragèdia a Lleida Jordi i Omar, les dues víctimes de l'incendi de Torrefeta: "Vam sortir a buscar-los, però era com estar a l'infern"
- Investigació oberta El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- La consellera de Salut, en contra d’ampliar el Prat
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Alejandro Valverde: "Pogacar és el candidat a la victòria, però no ho tindrà fàcil amb Vingegaard"
- Despullar un sant
- ¿Violència gratuïta o esport noble?
- Scariolo anuncia que deixa la selecció després de l’Eurobasket i posarà rumb al Reial Madrid