AQUEST MATÍ
Tercer dispositiu policial contra els carteristes del metro de Barcelona en 15 dies
Els mossos i la Policia Nacional han actuat aquest dilluns durant dues hores a les parades de Sants Estació i Sagrada Família

zentauroepp49782493 barcelona 06 08 2019 redada policial de mossos guardia ur190909103413 /
Els Mossos i la Policia Nacional han dut a terme aquest dilluns al matí el tercer dispositiu conjunt contra els carteristes al metro de Barcelona en 15 dies. Els agents han actuat durant dues hores a les estacions de Sagrada Família i Sants Estació, i ho han fet entre les 7.30 i les 9.30.
Un total de 17 persones van ser detingudes divendres passat en aplicació de la llei d’estrangeria en un dispositiu similar. La primera fase va ser el 27 d’agost, quan es van arrestar 23 persones, de les quals 17 van passar a disposició judicial.
Aquestes operacions s’emmarquen en eldispositiu Draga de prevenció de furts i robatoris violents a la xarxa ferroviària de Barcelona, que té per objectiu localitzar carteristes multireincidents actuant en la massa o buscant víctimes potencials, identificar-los, verificar la seva identitat i comprovar-ne la situació administrativa a Espanya i si tenien requeriments pendents.
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Dol a Hollywood Adeu a Redford, llegenda progressista
- Exposició El duel ‘Leonardo vs. Michelangelo’, en experiència immersiva
- Mobilitat La futura llei del taxi preveu erradicar les VTC urbanes a Barcelona
- Educació La Fundació Bofill proposa un pla per millorar la comprensió lectora
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Pròxim Orient Les mesures de la Comissió Europea contra Israel només afectaran un terç de les importacions
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Cinema ‘Sirat’, d’Oliver Laxe, representarà Espanya als Oscars 2026