AQUEST MATÍ
Tercer dispositiu policial contra els carteristes del metro de Barcelona en 15 dies
Els mossos i la Policia Nacional han actuat aquest dilluns durant dues hores a les parades de Sants Estació i Sagrada Família
zentauroepp49782493 barcelona 06 08 2019 redada policial de mossos guardia ur190909103413 /
Els Mossos i la Policia Nacional han dut a terme aquest dilluns al matí el tercer dispositiu conjunt contra els carteristes al metro de Barcelona en 15 dies. Els agents han actuat durant dues hores a les estacions de Sagrada Família i Sants Estació, i ho han fet entre les 7.30 i les 9.30.
Un total de 17 persones van ser detingudes divendres passat en aplicació de la llei d’estrangeria en un dispositiu similar. La primera fase va ser el 27 d’agost, quan es van arrestar 23 persones, de les quals 17 van passar a disposició judicial.
Aquestes operacions s’emmarquen en eldispositiu Draga de prevenció de furts i robatoris violents a la xarxa ferroviària de Barcelona, que té per objectiu localitzar carteristes multireincidents actuant en la massa o buscant víctimes potencials, identificar-los, verificar la seva identitat i comprovar-ne la situació administrativa a Espanya i si tenien requeriments pendents.
- Captura en aigües internacionals Albares denuncia des d'Alemanya el tracte «monstruós, inhumà i indigne» d'Israel als activistes de la Flotilla
- Nova estructura La UEFA canvia els formats de la Lliga de Nacions i de les fases de classificació a partir del 2028
- Informe de l’associació Aecoc La indústria de fruites i hortalisses avisa que li queda poc marge abans d’haver d’apujar preus
- Violència de gènere El crim masclista de Figueres eleva a tres els feminicidis a Catalunya aquest 2026
- En primera persona Sandy Martos, activista: “Consells? Sí, però sense solucions ni veritats absolutes”
