DOS HOMES I UNA DONA
Tres ferits al cremar un assentament romanès a Barcelona
Els Mossos sospiten que el foc va tenir un origen intencionat
Els Mossos d’Esquadra investiguenl’incendi que ha tingut lloc la matinada d’aquest dimecres en un assentament situat en la confluència del carrer de Tànger amb l’avinguda de la Meridiana, al districte barceloní de Sant Martí, molt a prop de la plaça de les Glòries. Com a conseqüència de les flames tres persones d’origen romanès han resultat ferides, dues d’elles greus.
La policia afirma que la principal hipòtesi és que el foc va tenir un origen intencionat. L’incendi es va declarar al voltant de les tres de la matinada. Les persones ferides (dos homes –tots dos amb ferides greus– i una dona) a penes superen els 20 anys i van ser assistits pel Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Al Centre "De premi": el bar de Sabadell aclamat per les seves patates braves
- Comunitat Valenciana Mazón, a 24 hores d’amarrar un sou públic de 150.000 euros
- Augmenten les agressions Una agressió cada quatre dies contra el personal de seguretat de Rodalies: «M’han intentat apunyalar tres vegades»
- El truc infal·lible per treure les taques de suor del coixí
- Reactivada la recerca de dues persones que haurien caigut al riu Foix a Cubelles