CINC ANYS DE LA PROCLAMACIÓ DEL MONARCA
Bou demana a Colau que la imatge de Felip VI presideixi el saló de plens
El regidor del PP penja un retrat del Rei al despatx del seu grup municipal a l'Ajuntament de Barcelona
bou
El president del grup municipal popular a l’Ajuntament de Barcelona, Josep Bou, ha demanat a l’alcaldessa, Ada Colau, que la imatge o bust del rei Felip VI presideixi el saló de plens des del primer ple del mandat.
El dia en què es compleixen cinc anys de la proclamació de Felip VIcinc anys de la proclamació , Josep Bou ha explicat que ha presentat una petició per escrit a l’alcaldessa Colau en què reclama que la imatge del rei Felip VI sigui present des del primer ple del mandat per complir amb el Reial Decret 2568/1986 del Reglament d’Entitats Locals.
Per a Bou, "el Rei ha sigut una figura clau per a Catalunya, com es va demostrar amb el seu discurs del 3 d’octubre del 2017 o recolzant Barcelona després dels atemptats del 17-A, el Mobile World Congress o el Saló de l’Automòbil", i "Colau no pot continuar menyspreant ni el Rei ni l’Estat".
Notícies relacionadesBou ha publicat a Twitter un vídeo amb el retrat del Rei al despatx del grup municipal popular.
Primer paso dado: Su Majestad ya se encuentra en el despacho del PP en el Ayuntamiento. Ahora, a por el Salón de Plenos! #BCNLIBRE #Rey #FelipeVI #BCN pic.twitter.com/IohdcYKVuv
— Josep Bou Vila 🇪🇸 (@josebouvila) 19 de junio de 2019
El 2015, el govern municipal de Barcelona va retirar el bust del rei emèrit Joan Carles I del saló de plens però no hi va posar la del nou cap de l’Estat, malgrat que una sentència del Jutjat Contenciós Administratiu número 3 de Barcelona del 2017 li indica que ha d’ocupar un lloc preferent al saló de plens.
- Els excessos de la paternitat Els pares helicòpter aterren a la facultat per protegir els seus fills
- La gestió de la dana Mazón va veure vídeos de les inundacions a El Ventorro i ara sospesa dimitir
- El sector agrari nord-americà, en ruïnes
- Patrimoni històric Alerta per la contínua demolició d’estacions de ferrocarril centenàries
- Sistema de salut 70 anys del Vall d’Hebron, el gran hospital públic català
- Riscos a la Franja La mort continua present a Gaza malgrat la treva: atacs israelians, tones d’explosius sense detonar i fam
- Anàlisi L’operació sortida de Mazón i la jugada a tres bandes: Catalá, Pérez Llorca i Mompó, en els llocs clau
- Entrevista Francesc-Marc Álvaro (ERC): «Vox ha rehabilitat la figura de Franco»
- Aquests són els pobles als que has d'anar una vegada a la vida
- Magnat de Silicon Valley Larry Ellison, l’oracle de Trump i «amo de tot» que somia controlar TikTok i els mitjans dels EUA
