a Molins de Rei
Detingut el treballador d'un súper per gravar el lavabo d'empleats
Els Mossos investiguen si l'arrestat va difondre les imatges a través d'internet
lavabo
Un treballador d’una cadena de supermercats va ser detingut el 5 de juliol passat acusat d’instal·lar sense permís càmeres al lavabo del personal d’un establiment de Molins de Rei.
Segons han informat aquest diumenge a EFE fonts de la investigació, el treballador ha quedat en llibertat a l’espera que un jutge el citi a declarar com a investigat pels delictes de revelació de secrets per gravar imatges íntimes sense consentiment.
¿Quant temps feia?
Notícies relacionadesEl jutge espera que conclogui la investigació del Departament d’Informàtica Forense dels Mossos d’Esquadra, que està analitzant quant temps feia que les càmeres funcionaven i si les imatges registrades eren d’ús personal o es transmetien a la xarxa.
Les càmeres estaven ubicades al lavabo dels treballadors, una zona restringida als clients del supermercat.
- Energia La planta d’hidrogen verd Tarraco H2 es construirà a Reus
- Relleu a la patronal Haupt substituirà Recasens en la presidència d’Anfac
- L’estrena borsària més gran de la història SpaceX puja el 19% en el seu debut en borsa i Musk esdevé el primer bilionari
- La IA, el taló d’Aquil·les del grup
- Del 16 al 18 de juny El III Fòrum del Mediterrani reunirà a BCN líders empresarials i socials
