a Molins de Rei
Detingut el treballador d'un súper per gravar el lavabo d'empleats
Els Mossos investiguen si l'arrestat va difondre les imatges a través d'internet

lavabo
Un treballador d’una cadena de supermercats va ser detingut el 5 de juliol passat acusat d’instal·lar sense permís càmeres al lavabo del personal d’un establiment de Molins de Rei.
Segons han informat aquest diumenge a EFE fonts de la investigació, el treballador ha quedat en llibertat a l’espera que un jutge el citi a declarar com a investigat pels delictes de revelació de secrets per gravar imatges íntimes sense consentiment.
¿Quant temps feia?
Notícies relacionadesEl jutge espera que conclogui la investigació del Departament d’Informàtica Forense dels Mossos d’Esquadra, que està analitzant quant temps feia que les càmeres funcionaven i si les imatges registrades eren d’ús personal o es transmetien a la xarxa.
Les càmeres estaven ubicades al lavabo dels treballadors, una zona restringida als clients del supermercat.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- UN INFORME DE L’UCO El mapa de la corrupció: les 18 adjudicacions on van mediar Ábalos, Koldo i Santos Cerdán
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- Nou front bèl·lic Israel respon a la represàlia de l'Iran i l'intercanvi de míssils i bombardejos s'empitjora
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- EL MERCAT BLAUGRANA De Víctor a Joan; de l’Hospitalet a Sallent
- Gran mostra de música i cultura digital Nathy Peluso fa vibrar el Sónar amb un enèrgic directe
- CRÍTICA Billie Eilish regna de valent i amb intimitat
- Consell Nacional Junts es vol "aprofitar" de la debilitat del PSOE