homicidi
Assassinada una prostituta al seu pis al Raval
La parella de la víctima ha avisat els Mossos d'Esquadra

zentauroepp41269478 riera alta171210201338
Els Mossos d’Esquadra van trobar ahir el cos sense vida d’una dona a Barcelona. En concret el cadàver, que presentava signes de violència, estava en un pis del carrer de la Riera Alta, al barri del Raval de Barcelona, districte de Ciutat Vella.
El cadàver correspon a una prostituta d’origen asiàtic i va ser trobat al seu propi domicili, al número 30 del citat carrer. De fet, va ser la parella de la víctima, un ciutadà espanyol, qui va avisar la policia catalana que la dona estava morta poc després de les tres de la tarda.
VEÏNA DISCRETA
Veïns de la zona van explicar a aquest diari que la dona exercia el seu ofici amb discreció entre la ronda de Sant Antoni i la seva vivenda, i que mai havia causat cap problema. Per contra, la seva parella és un habitual dels bars de la zona, on no se’l té en gaire alta estima. La dona va ser vista amb vida per última vegada dissabte al matí. Els investigadors van estar sis hores en l’escena del crim buscant pistes. El company de la dona va quedar de moment en llibertat després de prestar declaració. Per ara es desconeixen més detalls del cas.
Els investigadors treballen per determinar el motiu de l’homicidi i trobar l’homicida. Si es tractés d’un nou cas de violència masclista, una hipòtesi en absolut descartada, seria la víctima número 55 d’aquesta plaga social des de començament d’any a Espanya. Fins ara, estan confirmats 46 assassinats de dones i vuit de menors a causa de la violència d’homes contra les seves parelles i els fills d’aquestes. A més a més, hi ha tres homicidis de dones en investigació. Al llarg de tot el 2016 hi va haver 45 persones (44 dones i un nen) assassinades per la violència masclista.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- Nova instrucció als registres El Govern aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"