anava caracteritzat de rei felip v
Toni Albà, citat a declarar per injúries en el contrapregó de la Mercè 2016
El còmic haurà d'anar el 30 de gener a un jutjat de Vilanova i la Geltrú
L'actor Toni Albà ha sigut citat a declarar com a investigat per un presumpte delicte d'injúries en un jutjat de Vilanova i la Geltrú (Garraf) per un contrapregó a les festes de la Mercè el 2016. L'actor ha anat als jutjats aquest dimarts al matí per recollir una citació per al 30 de gener per una denúncia d'injúries.
En declaracions als mitjans, ha explicat que, pel que ha pogut veure del dossier contra ell, hi ha una foto seva disfressat de rei Joan Carles I i una altra de Felip V: "Ara la incògnita és saber el 30 de gener a causa de què, quines són les injúries. Potser és per un pregó".
Notícies relacionadesL'actor va protagonitzar el 22 de setembre del 2016 un pregó alternatiu a l'oficial de les festes barcelonines de la Mercè en rebuig al seu pregoner, l'escriptor Javier Pérez Andújar, en què Albà va reclamar la independència de Catalunya.
En aquest pregó, Toni Albà anava caracteritzat de rei Felip V acompanyat del grup de recreació històrica que emula la milícia ciutadana de 1714, la Coronela.
- Innovació residencial Així és la casa de dues plantes d’Amazon: una llar amb tot inclòs i per menys de 25.000 euros
- Alerta INUNCAT La pluja torrencial colpeja el Vallès, el Maresme i el Barcelonès i deixa calamarsa i riuades en diversos municipis
- Un clàssic "Autèntiques i picants": el bar de Rubí aclamat per les seves patates braves
- Salut afirma que va alertar Badalona sobre l’assentament amb tuberculosi
- Entrevista Jordi González: «Després d’aquesta malaltia que gairebé acaba amb mi si faig alguna cosa és perquè em surt del cor»