Una avaria deixa sense llum de matinada 35.000 abonats a Barcelona
Afectats els districtes de Sants, Ciutat Vella i l'Eixample
Final d’obres en una subestació de la MAT a la província de Girona. /
Una avaria en una subestació del Poble-sec ha deixat aquesta matinada 35.000 abonats de Barcelona sense subministrament elèctric, segons ha informat la companyia Endesa.
La incidència s'ha produït a les 4.45 hores a la subestació de Mata, situada al carrer Vilà i Vilà, on un dels transformadors ha quedat fora de servei i ha deixeu sense subministrament algunes parts dels districtes de Sants, Ciutat Vella i l'Eixample.
Segons la companyia, poc després de les vuit del matí la xifra d'afectats s'havia rebaixat a 2.700 -a Ciutat Vella i l'Eixample-, després que el servei s'hagi pogut anar restablint de manera progressiva.
Notícies relacionadesArran d'aquesta incidència, Protecció Civil ha activat la prealerta del Procicat i l'Ajuntament de Barcelona ha posat el Pla Bàsic Municipal en fase d'alerta.
- El temporal porta al límit la costa i el cabal dels rius a Girona i BCN
- Els missatges de Feijóo el dia de la dana deixen en evidència Mazón
- Borrasca atlàntica per Sant Esteve El temporal ja deixa registres de 90 litres, onades de fins a nou metres i alertes per crescuda dels rius
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
