FESTA DE FANOC
El Tibidado ofereix aquest diumenge entrades reduïdes a les famílies nombroses
Els menors de 16 anys no pagaran i els adults tindran un descompte del 30%
El parc del Tibidabo celebrarà aquest diumenge el Dia de les Famílies Nombroses, en què permetrà l'entrada gratuïta als menors de 16 anys i atorgarà un 30% de descompte als adults que siguin membres de família nombrosa.
El parc temàtic de Barcelona acollirà el Congrés de Famílies Nombroses, organitzat per l'Associació de Famílies Nombroses de Catalunya (Fanoc), segons un comunicat de l'entitat.
Notícies relacionadesAmb el lema del Congrés, 'Famílies i xarxes socials', la Fanoc vol "donar resposta a la demanda actual dels pares i mares de família per saber com educar els menors a fer un ús responsable de les xarxes socials".
Per un altre costat, també s'entregaran els premis dividits en cinc categories: empresa, institució, mitjà de comunicació, publicitat i personalitat.
- La cultura que ve 15 pel·lícules que marcaran el 2026 a les sales de cine
- Badalona Albiol oblida el desallotjament de l’antic B9 en el missatge de Cap d’Any
- Més traçat del metro sense nous combois
- Sorteig de Reis ¿On puc comprovar el meu dècim de la Loteria del Nen 2026 en línia? Consulta els números premiats
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- Primera persona Mercè Torrentallé, presidenta de les entitats de Salud Mental: "Hem fet camí, però ara falta que la joventut s'impliqui"
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Any nou, les mateixes pors
- Club Entendre-hi + Animals i plantes ¿Com replantar l’arbre de Nadal després de les festes?
- Cas Koldo El jutge Puente denega l’autorització perquè Ábalos assisteixi a la comissió Koldo al Senat com va demanar el PP
- En contra del criteri de la Fiscalia El jutge obre judici oral contra Errejón per la presumpta agressió sexual a Elisa Mouliaá
