L'Ajuntament diu que no té constància de cap empenta al manter per part de la Urbana
El comissionat Recasens no aclareix si metge i pacient van parlar en presència policial
Garganté parla amb el metge que va examinar un manter que va caure durant una persecució de la Guàrdia Urbana de Barcelona. /
El comissionat de Seguretat de l'Ajuntament de Barcelona, Amadeu Recasens, ha afirmat que no tenen cap constància que un agent de la Guàrdia Urbana empenyés el manter que va resultar ferit el 23 de març durant un operatiu de la policia municipal contra la venda ambulant a la Rambla.
Mostrant-se molt cautelós en tot moment al tractar-se d'un cas judicialitzat, fet en què s'ha escudat contínuament per no donar més detalls en les preguntes formulades pels periodistes, tampoc ha volgut aclarir si com diu el regidor de la CUP Josep Garganté el manter va comunicar l'origen de la seva lesió en presència d'un agent de la Urbana, vestit d'uniforme, i dins del box del CAP de Peracamps.
Sobre aquesta possibilitat, que “tampoc consta” que fos així, el comissionat ha recordat que en algunes situacions “molt específiques” es podria donar el cas que estigués justificada aquesta presència policial a l'interior del box. Unes condicions que difícilment quadrarien amb les d'aquest manter, que segons la Guàrdia Urbana no estava detingut en aquells instants.
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Forçats a somriure
- Canvi històric Tendència global, seguretat, immigració…: Cinc claus per entendre la victòria de l’ultra Kast en les eleccions de Xile
- Registres meteorològics Catalunya registra acumulacions de fins a 150 litres per metre quadrat en un sol matí després del pas de la borrasca Emilia
- Òbit Mor Gerard Suñé als 23 anys, promesa del rem nacional
- Terrorisme Arsen Ostrovsky, advocat israelià: sobreviure a l’atac de Hamàs el 7-O i ara al de la platja d’Austràlia
