EN UN LOCAL DE TELEFONIA
Nou robatori per allunatge en una botiga de Barcelona
Els Mossos sospiten que poden haver-los protagonitzat la mateixa banda que els dos de la setmana passada
Els Mossos d'Esquadra investiguen un nou robatori per allunatge a Barcelona, en aquest cas en una botiga de telefonia mòbil a la confluència dels carrers de Londres i Comte d'Urgell, que ha tingut lloc aquest dijous a la matinada, ha informat la policia catalana.
Es tracta d'un nou cas de robatori per allunatge després que la setmana passada es produïssin almenys dos robatoris més en botigues de luxe del passeig de Gràcia que, en aquests dos casos, els Mossos sospiten que poden haver-los protagonitzat la mateixa banda de lladres.
El dimarts 20 d'octubre, un grup de lladres va assaltar la botiga de luxe Versace del passeig de Gràcia de Barcelona estavellant un cotxe contra l'aparador i la porta utilitzant un cotxe d'alta potència, i van buidar la part davantera de l'establiment en un sol minut.
La mateixa setmana es va produir un altre robatori en circumstàncies similars a la botiga Miu Miu del passeig de Gràcia.
Precisament fa un mes, Versace va obrir una botiga a Madrid, al carrer de Serrano, i va ser víctima d'un robatori per allunatge; es tracta de lladres que saben molt bé què busquen i que actuen de manera professional en molt pocs minuts.
El mes de maig passat una altra botiga de luxe del passeig de Gràcia, Louis Vuitton, va ser víctima d'un altre robatori per allunatge.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança