SUCCÉS
Mor una dona de 80 anys al calcinar-se el seu pis de l'Eixample de BCN
El foc s'ha produït de matinada i no ha afectat altres vivendes
Una dona de80 anys ha mort aquest divendres a l'incendiar-se la seva vivenda del districte de l'Eixample de Barcelona, ha informat l'Ajuntament de la capital catalana.
L'avís de l'incendi s'ha produït a les 3.43 hores i els Bombers de Barcelona han desplaçat fins a la vivenda afectada, situada al número 291 del carrer Aragó, en un total de set dotacions que ràpidament han pogut extingir les flames.
Notícies relacionadesEl foc s'ha iniciat al pis 1r 4a i ha destruït pràcticament tota la vivenda. A l'interior del pis, els Bombers han localitzat una dona morta a causa de l'incendi.
A part de la vivenda sinistrada, la resta de l'immoble no ha patit afectacions de l'estructura. Membres del Centre d'Urgències i Emergències Socials de l'Ajuntament de Barcelona (CUESB) s'han desplaçat fins a l'edifici per atendre la resta de veïns de l'immoble, que suma un total de 19 vivendes.
