A LA CIUTADELLA
Mor ofegat un tigre del Zoo de Barcelona a causa d'un atac d'epilèpsia

Un tigre del Zoo de Barcelona. /
Barus, el tigre mascle de Sumatra nascut al Zoo de Barcelona el 2003, va morir ahir ofegat al caure al fossat d'aigua que voreja la instal·lació on vivia després de patir un atac epilèptic, malaltia per la qual estava en tractament des del 2007.
Ahir al migdia, i a conseqüència d'un d'aquests atacs crònics, el felí va caure al fossat i els operaris no el van poder rescatar amb prou rapidesa, ja que va quedar submergit dins de l'aigua en una posició inaccessible per als cuidadors tant des de dintre de la instal·lació (on hi havia la femella) com des de fora, segons va informar el Zoo.
Malgrat els esforços de cuidadors i veterinaris per intentar recuperar i reanimar l'animal, va ser impossible rescatar-lo a temps iBarusva morir ofegat.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos