NOVA FASE EN L'AMPLIACIÓ DE LA INFRAESTRUCTURA AEROPORTUÀRIA
El projecte de la T-Satèl·lit s'està redactant, però l'obra no té data
Amb la T-1, el Prat pot acollir 55 milions de viatgers a l’any, el doble que el 2009. Amb l’ampliació i la caiguda de passatge per la crisi (cinc milions entre el 2008 i el 2009), l’aeroport té capacitat fins més enllà del 2025, ha dit el seu director, Fernando Echegaray. Això no frena, no obstant, AENA, que segons el seu director d’Aeroports, Javier Marín, manté la inversió de 1.000 milions per acabar el Pla Barcelona: 200 per a la
T-2 i 800 per a la T-Satèl·lit i la ciutat aeroportuària. El projecte constructiu d’aquesta tercera terminal, annexa a la T-1 i per a 15 milions de viatgers, ja s’ha encarregat, va anunciar Marín, a Ricardo Bofill, l’arquitecte de l’última. Una altra cosa és l’obra, que el 2008 es deia que s’acabaria el 2012 i ara no té data.
- Tribunals Una jutge d’Andorra reactiva la causa contra Rajoy per l’operació Catalunya
- Conflicte laboral La bandera groga oneja en l’inici de la vaga dels socorristes
- Religió L’escàndol de les religioses intervingudes amenaça el ‘boom’ dels retirs secrets
- Tribunals Multa milionària a Espanya per incomplir la normativa europea de conciliació familiar i laboral
- Fruites d’estiu ¿Què és més sa, la síndria o el meló? La ciència et dona la resposta
- La pretemporada blanca El Madrid tornarà a la feina amb l’operació sortida bloquejada
- Plans per a un agost cultural pletòric
- La pretemporada blaugrana Flick manté afinat el Barça
- Dictamen històric Uribe, condemnat a 12 anys de presó domiciliària
- Escalada diplomàtica Trump envia dos submarins nuclears a prop de Rússia