NOVA FASE EN L'AMPLIACIÓ DE LA INFRAESTRUCTURA AEROPORTUÀRIA

El projecte de la T-Satèl·lit s'està redactant, però l'obra no té data

1
Es llegeix en minuts
el periódico

Amb la T-1, el Prat pot acollir 55 milions de viatgers a l’any, el doble que el 2009. Amb l’ampliació i la caiguda de passatge per la crisi (cinc milions entre el 2008 i el 2009), l’aeroport té capacitat fins més enllà del 2025, ha dit el seu director, Fernando Echegaray. Això no frena, no obstant, AENA, que segons el seu director d’Aeroports, Javier Marín, manté la inversió de 1.000 milions per acabar el Pla Barcelona: 200 per a la

T-2 i 800 per a la T-Satèl·lit i la ciutat aeroportuària. El projecte constructiu d’aquesta tercera terminal, annexa a la T-1 i per a 15 milions de viatgers, ja s’ha encarregat, va anunciar Marín, a Ricardo Bofill, l’arquitecte de l’última. Una altra cosa és l’obra, que el 2008 es deia que s’acabaria el 2012 i ara no té data.