Sant Martí reclama afegir el nom del districte a l'estació de Sagrera de l'AVE
El consell plenari de Sant Martí va aprovar ahir a la nit per unanimitat de tots els grups polítics una declaració institucional per sol.licitar que la futura macroestació de Sagrera, on confluiran les línies de l'AVE, de Rodalies i de la L-9 i L-4 del metro, porti també el nom del districte. La proposta es basa en el fet que si bé l'estació se situa estrictament en terrenys, encara que fronterers, que són del districte de Sant Andreu, on s'ubica el barri de la Sagrera, una de les entrades serà a la ronda de Sant Martí.
La declaració insta el gestor d'infraestructures del Ministeri de Foment, Adif, responsable de l'obra i futur titular de la instal.lació ferroviària, que "denomini l'estació situada al parc de Sant Martí com a estació de Sagrera-Sant Martí". És la primera vegada que es fa una petició oficial d'aquesta mena. El text, que disposa del suport del govern, PSC i ICV, i de l'oposició, CiU, PP i ERC, passarà ara al tinent d'alcalde d'Urbanisme de l'ajuntament que és qui hauria de portar-lo a Adif.
- Salut Com baixar el cortisol: els 10 hàbits bàsics que no pots oblidar
- Fórmula 1 Màxima assistència a la carrera d’F1 a Montmeló en l’últim «GP d’Espanya» a Barcelona
- Adeu al mite del professor nadiu
- Disturbis «El salvatgisme d’una minoria de bàrbars»: Dos morts i més de 500 detinguts a França durant les celebracions del PSG
- Reforma profunda El zoo de Barcelona projecta reduir espècies i ajuntar-les en àrees que recreïn els seus hàbitats
- Acte a l’Escola Industrial Catalunya es proposa ampliar els seus polígons industrials per atraure més inversió estrangera
- Relacions entre socis ERC reconeix avenços amb el PSC en finançament i Rodalies, però demana concrecions: «El temps corre»
- Violència de gènere Crim brutal a Sentmenat: «Discutien molt, ell era molt masclista i ella s’havia cansat de mantenir-lo»
- Cop a una banda que robava DNIs, es disfressava com les víctimes i els retirava diners del banc
- «LAMINE COBRA EL QUE MEREIX» Guardiola desitja que Flick duri «molts anys al Barça»