SINISTRE A LA C-17
Mor un home de 36 anys a Granollers al sortir de la carretera
Un motorista de 36 anys ha mort al sortir de la via el vehicle que conduïa a la carretera C-17, al seu pas per Granollers, segons han informat els Mossos d'Esquadra.
L'accident ha passat cap a les 9.30 hores al punt quilomètric 19 de la C-17, quan, per causes que encara es desconeixen, el conductor ha perdut el control de la motocicleta i ha sortit de la carretera.
Veí de Santa Coloma de Gramenet
Notícies relacionadesA conseqüència de l'impacte, l'únic ocupant de la motocicleta, Francisco V. L., de nacionalitat espanyola i veí de Santa Coloma de Gramenet, ha mort.
En l'accident han intervingut tres dotacions dels Mossos d'Esquadra, així com els Bombers de la Generalitat i els serveis sanitaris.
- Entre el dolor i la nostàlgia
- Portal de transparència Artur Mas, l’expresident que més gasta
- Mor una treballadora del servei de neteja municipal de Barcelona en plena onada de calor
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Temps Com controlar la temperatura de casa? Com dormir? Sis consells davant les onades de calor
- Alfonso Muñoz, funcionari de la Seguretat Social: "Podràs continuar treballant i cobrant la teva jubilació"
- Mor una treballadora del servei de neteja municipal de Barcelona en plena onada de calor
- Esports Aitana Bonmatí rep l’alta hospitalària per la meningitis vírica que pateix, però encara no viatja a l’Eurocopa
- Temps Com controlar la temperatura de casa? Com dormir? Sis consells davant les onades de calor
- Temperatures rècord Catalunya afronta un segon dia amb onada de calor amb un avís de perill