UN APICULTOR LES VA RETIRAR
Un cotxe amb centenars d'abelles causa l'alarma entre veïns d'Horta de Barcelona
Un cotxe amb centenars d'abelles enganxades a la part posterior externa del vehicle ha causat aquesta tarda l'alarma entre els veïns del barri d'Horta de Barcelona.
L'automòbil estava estacionat a l'altura del número 2 del carrer Mestre Serradesanferm i cap a les cinc de la tarda diversos vianants s'han adonat de la presència dels insectes. El seu origen es desconeix.
Notícies relacionadesUn veí de la zona ha explicat: "Hi havia unes 2.000 abelles i la gent s'ha espantat molt. Han trucat a la Guàrdia Urbana i ha vingut un apicultor que ha estat tirant fum per a emportar-se-les després".
Un portaveu de la Guàrdia Urbana ha confirmat que han enviat un apicultor a la zona i ha remarcat que no tenen constància que s'hagi produït cap picada.
- L’incendi de Paüls marca el pitjor inici d’estiu des del 2010
- Successos Mor un jove en caure des de la segona planta del centre comercial Maremagnum de Barcelona
- A Bèrgam Un home mor succionat pel motor d’un avió que s’havia d’enlairar cap a Astúries des d’un aeroport de Milà
- Animals marítims ¿Què és el peix escorpí present a les platges d’Espanya i què s’ha de fer si et pica?
- Cas Koldo El jutge investiga contractes «manipulats» de Pardo de Vera després que l’UCO trobés a casa seva documents sobre el ‘pelotazo’ de les mascaretes