LES CRÍTIQUES DE BORI FATI
Xavi, sobre la polèmica setmanal del Barça: «Em preocupa l’Ansu, no el seu pare»
Com que la pau absoluta mai existeix al Barça i de vegades la trenquen els seus propis integrants, el retorn a la Lliga aquest dissabte al camp de l’Elx, un «partit trampa», segons considerava Xavi Hernández, ve amb l’avanttítol de les paraules de Bori Fati, el pare d’Ansu Fati, queixant-se del poc protagonisme que dona l’entrenador al seu fill.
L’al·ludit no se les ha pres seriosament. No perquè les menyspreï, sinó perquè s’ha esforçat per empatitzar amb el progenitor. Xavi ha sigut fill de pare futboler –el Joaquim va ser futbolista i ha sigut molts anys entrenador– i ara és pare d’un nen que potser sigui jugador en el futur.
Notícies relacionades«El que em preocupa és l’Ansu, no el seu pare», va afirmar Xavi, que després va aclarir que no és preocupació el que sent pel futbolista. «L’important és que l’Ansu està enfocat en el que ha de fer, és un gran noi, molt madur, i ens ajudarà molt», va comentar el tècnic, que va aclarir a Bori, per si no ho sabia, el motiu pel qual el davanter és el que ha jugat menys minuts de la línia: «Perquè hi ha molta competència». No ho va dir, però hi ha un altre motiu: el rendiment. L’aportació d’Ansu no li ha sigut suficient per blindar-lo en l’onze inicial.
«Soc el primer que vull que triomfi a can Barça, i l’Ansu ho sap», va repetir Xavi, en un missatge destinat a Bori, que hores abans de queixar-se a la cadena Cope s’havia reunit amb Mateu Alemany i Jordi Cruyff, els dos màxims responsables de futbol del Barça. Tots dos van reafirmar la voluntat que el club desitja la seva continuïtat i que esperarà que recuperi el nivell que va mostrar abans que es lesionés i que visqués aquella llarga inactivitat que l’ha condicionat físicament. «Té 20 anys i cal tenir paciència amb ell», va remarcar Xavi.
- Movilitat a la Catalunya central Usuaris del bus de Sallent a Barcelona se senten deixats per la nova proposta de servei
- Aliances parlamentàries El Congrés exigeix al Govern que "renunciï" a la regularització de 500.000 migrants i executi les "ordres de retorn"
- Clàssics del rock català Brams tornen amb un disc per transformar l'"aturdiment" derivat de l'1-O en "optimisme"
- ORIENT MITJÀ Espanya prepara l’evacuació dels seus militars desplegats a l’Iraq
- Cures intensives Els metges de l’UCI demanen acabar amb les guàrdies de 24 hores: "El desgast transcendeix la simple falta de son"
