«ÉS UN TEMA MOLT LLEIG»
El CSD anuncia que també es personarà en el cas Negreira
El Madrid anuncia que es persona en el cas Negreira
El Barça combat l’«hostilitat» del cas Negreira

«És un tema molt lleig, ens preocupa i suposa un descrèdit per a l’esport i el futbol espanyol». José Manuel Franco, president del Consell Superior d’Esports (CSD), ha anunciat que també es personarà, igual com va fer ja el Madrid, com a acusació particular en el cas Negreira pel pagament que va efectuar el Barça al llavors vicepresident del Comitè Tècnic d’Àrbitres (CTA).
«La Fiscalia ho va denunciar davant el Jutjat d’Instrucció, ells han d’admetre-ho i allà serà quan nosaltres, amb els nostres serveis jurídics, ens personarem en aquesta causa», ha dit Franco a ‘El Programa de Ana Rosa’ de Tele 5.
D’aquesta manera es confirma la intervenció del Govern en aquest cas que ha desencadenat un escàndol arbitral sense precedents en el futbol espanyol amb Laporta sostenint la «innocència» del club. «Aquest tema li va malament a l’esport espanyol. Un club no paga així per res el vicepresident dels àrbitres, això cal investigar-ho», ha declarat el dirigent del CSD.
Notícies relacionadesJosé Manuel Franco, presidente del Consejo Superior de Deportes, muy claro con el caso 'Negreira': "Es un tema muy feo, nos preocupa y supone un descrédito para el deporte y fútbol español" #AR13M https://t.co/BBMGtOxJD0
— El programa de Ana Rosa (@elprogramadear) 13 de marzo de 2023
Ha indicat José Manuel Franco que intervindran «en el moment oportú» perquè el primer que ha fet el CSD «és deixar que les institucions funcionin perquè el tema sorgeix a l’Agència Tributària, després va passar a Fiscalia i ells han decidit denunciar-ho, per tant, veurem si el Jutjat d’Instrucció l’admet a tràmit».
En aquest sentit, ha reclamat el CSD a través de José Manuel Franco «al senyor Laporta que ens aclareixi d’una vegada el que passat, que se’ns expliqui clarament, pot ser que no sigui tan greu com sembla...».
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Barcelonejant La nit que Basté va robar una corbata
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»