«EL PRIMER GOL ENS VA FER MAL»
Xavi: «S’ha donat la cara, però això és Europa, n’hem d’aprendre»

«Aquest gol ens ha fet mal, ens ha costat molt a la segona part, ens ha faltat joc interior, cosa que sí que vam tenir en la primera meitat. Teníem el partit controlat, l’eliminatòria ha sigut molt igualada, però això és Europa. Hem competit, una cosa a què l’any passat no arribàvem. Crec que hem competit contra tots, excepte el Bayern, però això és Europa i per petits detalls se’ns n’ha anat».
Xavi: "Hemos estado mucho mejor que la temporada pasada". #LaCasaDelFútbol #UEL pic.twitter.com/vrTL56u0t4
— Fútbol en Movistar Plus+ (@MovistarFutbol) 23 de febrero de 2023
El discurs de Xavi, després de la quarta eliminació del Barça a Europa (dues de Champions i dues d’Europa League), va transitar entre l’orgull pels seus jugadors («hem competit, vam donar la cara») i els errors tàctics que tan car han costat al seu equip.
«Per la manera de jugar que teníem pensada a Old Trafford més hem trobat a faltar Pedri i Gavi, que són jugadors capitals per a nosaltres»
Xavi, tècnic del Barça
«Canviar el xip»
«Ha sigut per petit detalls», deia, una vegada i una altra el tècnic blaugrana, recordant que «per la manera de jugar que teníem pensada a Old Trafford més hem trobat a faltar Pedri i Gavi, que són jugadors capitals per a nosaltres». Xavi va exigir «canviar el xip» de manera immediata perquè la caiguda d’Old Trafford no tingui cap impacte. Ni a la Lliga, ni tampoc a la Copa del Rei dijous vinent en l’anada de la semifinal, que es disputarà al Bernabéu contra el Madrid.
.@5sergiob: "En Champions no tuvimos suerte en el sorteo"
— Fútbol en Movistar Plus+ (@MovistarFutbol) 23 de febrero de 2023
"Y hoy era ante uno de los mejores equipos de Europa. Ha sido una eliminatoria disputada". #LaCasaDelFútbol #UEL pic.twitter.com/QOZelKGFNy
«Les meves sensacions són ara diferents de les de l’any passat, hem competit molt bé a Munic, aquí, però hem d’aprendre dels errors i d’aquests petits detalls», va insistir Xavi, lamentant aquesta nova eliminació.
«Cal ser molt autocrític, però hem de pensar que el canvi que s’ha vist d’aquest any al del passat és exponencial», va argumentar el tècnic, que va dir que va retirar Araujo afligit d’alguns problemes físics. Però això no implicarà la seva absència diumenge vinent a Almeria. «Teníem el partit controlat, però aquest gol ens ha fet molt mal», va afegir. El gol de Fred que va precipitar la caiguda.
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Estrena televisiva ‘OT 2025’ arriba amb un nou jurat i un programa d’humor
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- El model territorial Hisenda prepara la seva alternativa de finançament singular per a Catalunya
- Protestes propalestines Feijóo acusa Sánchez d’«encoratjar els disturbis» a la Vuelta: «Li és igual la vida dels policies i corredors»
- Nova etapa L’emotiu comiat de Ramon Pellicer del ‘TN’ de TV3 després de 23 anys: «Ara assumirem altres responsabilitats»
- Opinió Xarxes socials i salut mental juvenil: entre la visibilització i la banalització
- Futbol / La crònica El Barcelona enlluerna el València en una capsa de sabates
- La contracrònica Suplents que no ho són