«El millor encaixaria sempre»
Xavi: «El Barça és la casa de Leo, té les portes obertes»

Va esbossar un somriure mentre escoltava la pregunta. Xavi va esbossar un somriure quan li van revelar la reunió que Joan Laporta, el president del Barça, va mantenir amb Jorge Messi, pare i agent de l’astre argentí. Sabia que li arribaria la pregunta just abans d’enfrontar-se aquest dijous al Manchester United a Old Trafford (2-2 en l’anada del Camp Nou).
«Aquesta és casa seva. Per al Leo aquesta és casa seva i té les portes obertes», ha declarat el tècnic blaugrana, insistint un parell de vegades més que Messi pot tornar al Camp Nou quan vulgui. «Té les portes obertes, no puc dir res més», ha recalcat Xavi.
«No puc dir res més. És un amic, estem en contacte permanent», ha remarcat l’entrenador del Barcelona indicant que manté obert el diàleg amb l’encara jugador del París SG, amb qui té contracte fins al 30 de juny. Messi és l’amo del seu destí.
«Dependrà d’ell, del que vulgui fer en el futur, del que encaixi en el club. Però és evident que aquesta és casa seva, no hi ha cap dubte», ha tornat a reiterar el tècnic de Terrassa, que no té dubtes de l’encaix que tindria Messi en el seu projecte a partir de la temporada vinent. En cas que el ‘10’ decidís tornar al Camp Nou, és clar. «El millor jugador del món i de la història encaixaria sempre, sempre».
- La T.I.A contra el narcotràfic L’as a la màniga d’Ibáñez: arriba l’últim Mortadel·lo, un còmic inèdit i ‘perdut’ des de fa 10 anys
- Compte enrere en el sector bancari El mercat augura que el BBVA es quedarà entre el 30% i el 50% en l’opa
- Sector bancari El món empresarial català conté la respiració davant el final de l’opa
- Catalunya redueix la burocràcia per treballar als boscos
- ¿Ningú vol dimissions?
- El Govern es desvincula per complet d’Ábalos
- Tempesta judicial i política Una empresa de Panamà demana cita a Ábalos per expandir negoci
- Tempesta judicial i política L’empresària que va assegurar haver portat efectiu a Ferraz es reafirma
- context Corruptes i corromputs
- Regals, viatges i pensions alimentàries