ACTUALITAT BLAUGRANA
¿Va treure De Jong a prop o lluny d’on es va cometre la falta a Gavi en el primer gol del Barça contra el Betis?
Raphinha va avançar el Barça al Benito Villamarín després d’un servei de falta ràpid del neerlandès que ha generat protestes entre els aficionats del Betis
La victòria del Barça al Benito Villamarín ha tancat la primera volta amb polèmica al voltant del gol que va avançar el conjunt blaugrana en primera instància. En el minut 65 Gavi va rebre una falta a prop del centre del camp que Frenkie de Jong va aprofitar per treure de manera ràpida i agafar desprevinguda la defensa bètica. La pilota li va arribar a Balde, que va superar línies amb la seva velocitat i va connectar finalment amb Raphinha, que va rematar a plaer per fer el 0-1.
L’enuig dels aficionats del Betis amb Burgos Bengoetxea es deu a una possible falta sobre Ruibal en l’inici de la jugada, junt amb la ubicació de la pilota en el servei de la falta. Frenkie de Jong està molt llest al veure el carril esquerre del camp lliure per a Balde, tot i que el beticisme pensa que aquest gol no hauria d’haver pujat al marcador perquè l’holandès va treure la falta uns quants metres allunyats d’on es comet. Aquí també apareix el debat sobre on és el lloc precís en què es produeix la falta, perquè Gavi cau alguns metres desplaçat al rebre la falta.
Pellegrini es queixa i rectifica
Manuel Pellegrini va expressar de manera clara la seva visió sobre la polèmica a l’acabar el partit: «Hi ha una falta a Ruibal i després treuen la falta 20 metres més endavant que no corresponia». Tanmateix, en la roda de premsa Pellegrini va matisar aquesta opinió: «Va ser tot equilibrat. Hi ha una falta d’Aitor molt clara. Treuen ràpid després la falta i ens agafen malparats. El Barça va ser just guanyador, va marcar dos gols i nosaltres un. S’equivoca l’àrbitre, però no per ser decisiu en el duel».
“¡La falta se sacó muy lejos de donde se hizo! ¡Debió repetirse! ¡Robo!”
— TEAM BARÇA (@TeamBarcaPod) 2 de febrero de 2023
De Jong 😎
🎥 @gregoriomtzmpic.twitter.com/nV9fZXVYPw
Repassant la jugada polèmica del partit, Iturralde González, un clàssic de l’arbitratge espanyol, va donar la raó a Burgos Bengoetxea a ‘Carrusel Deportivo’ de la cadena SER: «La polèmica és perquè surten unes fotos en xarxes sobre la posició de Gavi, en què sembla que han canviat la posició de la qual es treu la pilota. La falta es va treure on va ser, com a molt va ser un metre o un metre i mig cap a un costat. No ens podem queixar d’això. El gol no s’havia d’anul·lar, està ben arbitrat», ha analitzat l’excol·legiat espanyol.
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- Els comicis del 2027 Junts aposta per prohibir als okupes l’empadronament
- Medicina La cirurgia plàstica arrasa entre els aspirants MIR
- Sentència judicial Condemnat un pare per agredir un home que havia tocat el seu fill en una piscina de Lleida
- Elecció al Vaticà L'estatunidenc Robert Francis Prevost esdevé el 267è Papa sota el nom de Lleó XIV
- Míchel, hospitalitzat d'urgència per un problema de salut
- Enginyeria genètica Els creadors dels llops gegants de Joc de Trons afirmen que són a prop de «tornar a la vida» els tigres de Tasmània
- Habemus Papam Qui és el nou Papa? Així és Robert Francis Prevost, elegit nou Pontífex Lleó XIV
- ENERGIA La Moncloa s’obre a retardar el tancament de les nuclears però sense carregar el rebut de la llum de 1.300 milions que ara paguen les elèctriques
- TROBADA MULTISECTORIAL Sant Isidre mostra l’essència del Solsonès