MÀXIM CONTROL
El Barça extrema les mesures de seguretat davant l’Inter
El club blaugrana sospita que hi pugui haver més aficionats italians que els 1.500 que han comprat l’entrada a través del club

El Barça va prendre mesures fa mesos per evitar que es pogués repetir un episodi vergonyós com el registrat davant l’Eintracht de Frankfurt la temporada passada, amb la invasió de milers d’aficionats alemanys escampats per totes les grades del Camp Nou, i prendrà noves mesures davant el partit d’alt risc que és la visita de l’Inter de Milà amb la classificació blaugrana en joc.
L’alarma s’ha encès al club blaugrana davant el poquíssim interès dels seguidors interistes cap al partit. Només s’han venut 1.500 de les 5.000 entrades que tenia el club. Una xifra inusualment baixa que podria amagar una afluència més gran d’espectadors italians que haguessin comprat la localitat a través d’altres canals. Viuen a Barcelona ciutat 39.400 italians, segons l’últim cens, i gairebé 61.000 a la província.
Localitats nominals
Notícies relacionadesEntre les correccions efectuades pel Barça està que totes les localitats són nominals i el portador haurà d’identificar-se a les portes d’accés. Els socis del Barça que en el passat podien cedir virtualment el carnet –en els temps immediatament posteriors servia la transmissió d’un QR digital, ara hauran d’entregar físicament l’abonament, amb el risc que sigui confiscat i, possiblement, perdut per l’ús fraudulent.
Teòricament cap seguidor de l’Inter ha pogut efectuar la compra d’entrades des d’Itàlia, ni amb una targeta de crèdit italiana, sinó ho feia a través del club llombard. Sí que hauran pogut comprar entrades fora del seu país. Davant el risc que hi hagi un gran nombre de seguidors en localitats fora de les reservades per a l’afició interista, el Barça pretén vetar l’accés amb la samarreta de l’Inter.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Jaume Minguell Director general de Boscos de la Generalitat: "Els arbres estan més a prop de les cases i hi ha gent que no és conscient del risc"
- Política forestal Catalunya talarà boscos per transformar-los en espais oberts
- Sector energètic Les elèctriques es llancen a una guerra d’ofertes, però sense tirar els preus
- Tecnologia El sector TIC espanyol bat rècords al créixer el 10% en la facturació
- Informe del Banc d’Espanya L’encariment de la vivenda neutralitza la baixada de tipus