«DESITJO EL MILLOR A LAPORTA»
Koeman: «Per millorar l’equip no s’ha de vendre Frenkie de Jong»
L’extècnic blaugrana diu que fitxaria Lewandowski, «tot i que té els seus anys», i opina que Memphis és «indiscutible» al Barça
Partint de la premissa que el Barça ha de tenir sempre els millors jugadors possibles, Ronald Koeman afirma que Frenkie de Jong i Memphis Depay haurien de continuar a l’equip. L’exentrenador blaugrana no té els dubtes que sembla tenir Xavi Hernández sobre la permanència dels dos holandesos al Barça, la continuïtat dels quals no està garantida.
«Per millorar l’equip no s’han de vendre jugadors com Frenkie de Jong», opina el seu exentrenador al Barça i futur seleccionador d’Holanda a partir del gener, que ja ho va ser abans de firmar amb l’entitat blaugrana el 2020. Koeman diu que manté un contacte freqüent amb Frenkie i amb Memphis. Del primer sap que no vol marxar del Barça, així que ha sigut col·locat al mercat pel club.
Passa el mateix amb Memphis, de qui va recordar que «va arribar gratis» al club blaugrana procedent de l’Olympique de Lió. «Per mi, Memphis és indiscutible al Barça, ha demostrat que és un gran jugador», afirma Koeman. El davanter ha marcat 12 gols a la Lliga i 1 a la Champions.
Guardiola i Laporta
No obstant, i de tornada al punt de partida, i la necessitat que el Barça tingui la millor plantilla, malgrat els seus problemes econòmics, Koeman creu que a l’equip li falta gol. Contempla aquesta necessitat «amb més tranquil·litat que l’any passat», diu fent broma, al·ludint a la disputa de la primera edició de la Koeman’s Cup, el torneig benèfic que organitza i els beneficis del qual destina a la Fundació Johan Cruyff.
En aquesta segona ocasió, a les instal·lacions del Club de Golf Barcelona, l’antiga Masia Bach, se celebra la competició de golf i pàdel. Pep Guardiola en el torneig de golf i Joan Laporta, el president del Barça, juga a pàdel amb Enric Masip. Guardiola i Koeman estaven parlant quan va arribar Laporta, que va saludar amb més que cordialitat l’entrenador que va acomiadar l’octubre després de la derrota al camp del Rayo.
«Lewandowski té els seus anys, tot i que ha demostrat que és un golejador, i per guanyar coses importants necessites gent a dalt que marqui la diferència»
Ronald Koeman / Exentrenador del Barça
Un president «molt bo»
Notícies relacionadesTot i que Koeman considera que Josep Maria Bartomeu, que el va fitxar, «ha sigut un president molt bo», admet que Laporta, que el va acomiadar, intenta fer el millor per al Barça» amb l’herència que li va llegar el seu antecessor. «Si vull el millor per al Barça, vull el millor per al president», remarca.
I la falta de gol que observa Koeman, ara mirant des dels ‘tees’ del camp de golf, abans patint-la quan va veure perdre Lionel Messi i Antoine Griezmann, es podria solucionar amb el fitxatge de Robert Lewandowski. «Té els seus anys, tot i que ha demostrat que és un golejador, i per guanyar coses importants necessites gent a dalt que marqui la diferència», va reflexionar
- Patrimoni històric Alerta per la contínua demolició d’estacions de ferrocarril centenàries
- Els excessos de la paternitat Els pares helicòpter aterren a la facultat per protegir els seus fills
- La gestió de la dana Mazón va veure vídeos de les inundacions a El Ventorro i ara sospesa dimitir
- Sistema de salut 70 anys del Vall d’Hebron, el gran hospital públic català
- Amb 150 anys Historiadors i entitats alerten d’una pèrdua «irreparable» per la demolició d’estacions de tren centenàries
- Riscos a la Franja La mort continua present a Gaza malgrat la treva: atacs israelians, tones d’explosius sense detonar i fam
- Anàlisi L’operació sortida de Mazón i la jugada a tres bandes: Catalá, Pérez Llorca i Mompó, en els llocs clau
- Entrevista Francesc-Marc Álvaro (ERC): «Vox ha rehabilitat la figura de Franco»
- Aquests són els pobles als que has d'anar una vegada a la vida
- Magnat de Silicon Valley Larry Ellison, l’oracle de Trump i «amo de tot» que somia controlar TikTok i els mitjans dels EUA
