CONFLICTE AMB LA JUNTA
Ter Stegen, Lenglet i De Jong no firmen el burofax de la plantilla contra l'adequació de sous
Els tres jugadors no comparteixen l'opinió majoritària del grup, que es nega a acceptar la proposta de la directiva

marcosl55466598 getafe spain october 17 frenkie de jong of fc barcelona 201018123013 /
El burofax que ha enviat la plantilla del Barça a la directiva rebutjant la rebaixa de salaris no ha sigut firmat pels 24 jugadors. Hi ha tres futbolistes, segons ha informat ‘La TDT’ de Catalunya Ràdio, que no han subscrit aquest document en contra del que pretén la directiva de Josep Maria Bartomeu, que planeja «planificar» els pagaments, amb una rebaixa inicial entre el 20 i el 30%.
En aquest document que la plantilla ha enviat al club no hi ha les firmes de Ter Stegen, Lenglet i De Jong. Sí que figuren, en canvi, les rúbriques dels quatre capitans: Messi, Busquets, Piqué i Sergi Roberto. El club considera imprescindible aquesta rebaixa al constatar que s’han deixat d’ingressar 203 milions d’euros per la pandèmia.
La directiva argumenta, a més, que no es tracta que els jugadors renunciïn al sou sinó que acceptin un ajornament perquè, una vegada es recuperi la normalitat, puguin percebre el pactat als seus contractes.
- Eduardo Mendoza: "Tothom està indignat per alguna cosa, però jo no, vivim formidablement"
- HABITATGE Polèmica per l’anunci del Ministeri d’Habitatge: tres adults compartint pis desencadena una onada de crítiques
- El Govern sospesa la mesura ¿Es pot prohibir la compra d’habitatge per especular? ¿Ho pot fer Catalunya? L’estudi en què es basa Illa
- Incident a la ciutat Detenen un home a Girona per agressió sexual després de tocar-li els pits i escopir una noia
- Violència política Junts denunciarà per delicte d’odi el vídeo generat per IA de Sílvia Orriols trepitjant el cadàver de Puigdemont
- Barcelona, protagonista L’històric Forn de Sarrià renaixerà gràcies al Forn de Cabrianes
- LLIGA DE CAMPIONS Bellingham prolonga l’horari d’estiu del Madrid
- Mapi León: "He necessitat el meu temps per tornar amb Espanya"
- Cita literària Quatre magnífics del còmic conquereixen Kosmopolis
- Alejandro González Iñárritu, cineasta: "No crec en la perfecció; el que m’interessa és el rigor"