sentència judicial
Umtiti, condemnat a pagar gairebé 33.000 euros per desperfectes a la casa on vivia
El jugador francès va llogar una vivenda a Esplugues i, quan en va marxar, l'amo el va denunciar pel mal ús de l'immoble

marcosl50445288 grafcat5673 sant joan desp barcelona 17 10 2019 el de191017200500 /
El Jutjat de Primera Instància 1 d’Esplugues de Llobregat (Barcelona) ha condemnat el jugador del FC Barcelona Samuel Umtiti a pagar 32.936,38 euros per danys i desperfectes a la casa on vivia com a llogater, i dels quals ja n’ha abonat 13.814,41.
La sentència, publicada aquest dimarts i consultada per Europa Press, assenyala que Umtiti haurà de pagar els 19.121,97 euros restants «en concepte d’indemnització per danys i perjudicis causats» a la vivenda de Sant Just Desvern (Barcelona) on vivia.
Els desperfectes
A l’inspeccionar la vivenda s’hi van trobar mobles trencats, faltaven trossos de gespa, les plaques de la cuina estaven cremades i els pèrits van constatar «falta de manteniment i molt poca cura, amb un mal ús del mobiliari, els electrodomèstics, els terres, els sostres, les parets i el jardí de la casa.
Notícies relacionadesLa sentència ha arribat el mateix dia en què el central francès ha fet treball específic durant la sessió de l’equip de Quique Setién, un entrenament al qual no hi ha hagut Ivan Rakitic, amb permís del club.
En el primer entrenament setmanal per preparar el partit de dissabte a Son Moix contra el Mallorca, s’hi han entrenat la totalitat dels futbolistes del primer equip disponibles (continuen de baixa Dembélé, Suárez i Sergi Roberto), així com vuit futbolistes amb fitxa del filial.
- Xarxa elèctrica ¿Què és el zero energètic, la principal hipòtesi de l'apagada generalitzada?
- Espanya, paralitzada per una gran apagada d’origen desconegut
- Xarxa elèctrica Les causes de l'apagada massiva a Espanya i Portugal
- D’Olot a l’armada japonesa
- Tall del subministrament elèctric Apagada generalitzada a Espanya: ¿què ha passat amb la llum?
- Resolució elèctrica nacional El Govern obre dos expedients a Red Eléctrica i Endesa per esbrinar les causes de l’apagada
- Danys a l’economia Impacte econòmic del tall de subministrament: Catalunya estima pèrdues de gairebé 900 milions d’euros
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- «NO EM COMPARO AMB MESSI» Lamine Yamal, 17 anys i partit 100 amb el Barça: «La por la vaig deixar al parc, a Mataró, fa temps»
- Apagada L'Audiència Nacional obre una investigació per determinar si l'apagada va ser ciberterrorisme